دوره اموزشی ریمپ ایسیو

folder_openآموزش
commentبدون دیدگاه

آشنایی با دوره آموزش ریمپ ایسیو شرکت کارپلاس

دوره آموزش ریمپ ایسیو که به منظور تقویت نرم افزاری ایسیو خودرو یا واحد کنترل الکترونیکی آن برگزار می شود، یکی از دوره های پیشرفته و تخصصی شرکت کارپلاس است. ریمپ ecu به منظور بهینه سازی مصرف سوخت و بالا بردن کارایی موتور خودرو با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی

و آب و هوایی منطقه ای صورت می گیرد. اگر ریمپ ecu به وسیله افراد مبتدی و غیر حرفه ای که دانش و تخصصی در این زمینه ندارند، انجام شود، می تواند خسارات جدی به خودرو وارد کند. بنابراین افرادی که می خواهند در این زمینه فعالیت نمایند باید دوره آموزش ریمپ ایسیو را با موفقیت پشت سر گذارند و به صورت علمی و عملی با روند ریمپ ecu آشنا شوند.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

در دوره آموزش ریمپ شرکت کارپلاس چه سرفصل هایی آموزش داده می شود؟

با توجه به اینکه ریمپ خودرو نیاز به تخصص و حساسیت زیادی دارد، شرکت کارپلاس اقدام به برگزاری آموزش ریمپ خودروهای چینی، ایرانی و وارداتی نموده است. هنرجویان با شرکت در این دوره با جداول مورد نیاز برای ریمپ ایسیو به صورت تک پارامتر آشنا می شوند. همچنین نحوه

تغییر جداول، چگونگی محاسبه دمای آب، محاسبه کاتاف، کاتاف رگباری، بک فایر، پاپ بنگ، حذف کد خطا، کاهش مصرف سوخت و بسیاری مطالب

دیگر جزو سرفصل هایی هستند که در دوره آموزش ریمپ شرکت کارپلاس ارائه می شوند. در ادامه درباره هر یک از سرفصل های دوره تخصصی

ریمپ ایسیو توضیح مختصری خواهیم داد.

آموزش ریمپ خودروهای ایرانی چینی وارداتی

در دوره آموزش ریمپ شرکت کارپلاس، سعی شده تا پکیج کاملی از آموزش ریمپ خودروهای چینی، ایرانی و وارداتی به هنرجویان ارائه شود تا

پس از گذراندن این دوره بتوانند توانایی ریمپ انواع خودروهای داخلی و خارجی را داشته باشند.

آموزش ریمپ خودرو های ایرانی

ریمپ ایسیو تنها مختص خودروهای خارجی نیست و خودروهای داخلی نیز در پاره ای موارد به برنامه ریزی دوباره ایسیو نیاز دارند. ریمپ ایسیو خودروهای ایرانی می تواند راندمان موتور آن ها را بالا ببرد و مصرف سوختشان را بهینه کند. بنابراین یادگیری ریمپ ایسیو خودروهای ایرانی برای هنرآموزان ضروری است و جزو سرفصل های اصلی آموزشگاه کارپلاس می باشد.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

آموزش شناخت جداول به صورت تک پارامتر تک پارامتر در ریمپ ایسیو

در این قسمت از آموزش، جداول پارامترهای مختلف نظیر جرقه، سوخت، گشتاور، پدال و دریچه گاز و حجم هوای ورودی نسبت به دریچه گاز

آموزش داده می شود. هنرجویان با شناخت جداول درک بهتری از ریمپ ecu بدست می آورند و متوجه می شوند که تغییر در تنظیمات ایسیو

قرار است بر روی چه پارامترهای اثر بگذارد.

آموزش روش تغییر جداول در ریمپ ایسیو

پس از اینکه هنرجویان با جداول پارامترهای مختلف آشنا شدند، اکنون نوبت آن می رسد که بتوانند این پارامترها را در هنگام ریمپ ecu خودرو

تغییر دهند. تغییر پارامترهای ایسیو به این سادگی نیست و نیاز به دانش و دقت فراوان دارد. هر تغییر اشتباهی می تواند به موتور خودرو آسیب جدی برساند.

آموزش محاسبه دمای آب در ریمپ ایسیو

در این قسمت از آموزش ریمپ ایسیو زیمنس هنرجویان می آموزند که فرمان روشن و خاموش شدن فن خودرو از طریق ایسیو ارسال می شود.

بنابراین با ریمپ ایسیو می توان دمای تنظیم شده برای روشن و خاموش شدن فن ماشین را تغییر داد. زمان روشن شدن فن بستگی به درجه آب

دارد. بنابراین باید دمای آب برای روشن شدن فن ها را پایین تر آورد تا زودتر روشن شوند و دمای موتور زیاد بالا نرود. افزایش دمای موتور،

راندمان آن را پایین می آورد و از عمر فن ها می کاهد. همچنین با کاهش دمای آب، طول عمر سرسیلندر ماشین نیز افزایش پیدا می کند.

آموزش محاسبه کاتاف در ریمپ ایسیو

کارخانه های خودروسازی برای اینکه دور موتور از حد معینی بالاتر نرود، کاتاف مشخصی را برای آن تعیین می کنند. در دوره آموزش محاسبه

کاتاف، هنرجویان یاد می گیرند که چگونه آن را محاسبه نمایند و با بالا بردن کاتاف، سرعت و شتاب ماشین را افزایش دهند. این کار باعث میشود

که موتور ماشین با یک دنده بالاتر کار کند.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

آموزش کاتاف رگباری در ریمپ ایسیو

در آموزش کاتاف رگباری یا هارد کاتاف، یاد می گیرید که چگونه دور موتور را به صورت نوسانی و در محدوده کاتاف قطع و وصل کنید. مثلا

اگر حد موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه باشد و در برگشت ۵۵۰۰ دور بر دقیقه، می آموزید که با کاهش فاصله بین این دو عدد می توان به کاتاف

رگباری دست یافت. البته کاتاف رگباری توان موتور را افزایش نمی دهد و در بلند مدت به موتور آسیب می رساند.

آموزش بک فایر در ریمپ ایسیو

با تغییراتی که در ایسیو داده می شود می توان بک فایر ایجاد کرد. بک فایر به حالتی می گویند که در زمان برداشتن پا از روی پدال گاز از خروجی

اگزوز شعله آتش خارج می شود. برای ایجاد بک فایر منبع خودرو باید دارای هدرز بوده یا اسپرت باشد. همچنین ماشین نباید کاتالیست داشته باشد.

در آموزش ریمپ ایسیو بوش، هنرجویان یاد می گیرند که چه اقداماتی باید برای پاشش بیشتر سوخت انجام دهند تا احتراق در اگزوز انجام شود و

بک فایر ایجاد گردد.

آموزش پاپ بنگ در ریمپ ایسیو

به کمک ریمپ ایسیو می توان قابلیتی جدید در خودرو ایجاد کرد که هنگام رها کردن پدال گاز توسط راننده یا زمان تعویض دنده، صدای انفجار شنیده

شود. صدای انفجار می تواند همراه با بک فایر باشد که در قسمت قبل در مورد آن توضیح دادیم. در آموزش ریمپ ایسیو ساژم، نحوه تنظیم میزان

سوخت و جرقه در ایسیو خودرو شرح داده می شود و هنرجویان به صورت عملی با این تنظیمات آشنا می شوند.

آموزش حذف کد خطا در ریمپ ایسیو

به دلیل اینکه ماشین های جدید با بنزین های داخلی سازگاری ندارند گاهی ایسیو خطاهایی را ارسال می کند که موجب روشن شدن چراغ چک می گردد. همچنین خطاهای ایسیو در افزایش مصرف سوخت و ریپ زدن ماشین نیز موثر است. شاید بتوان با دستگاه دیاگ، خطاها را برطرف کرد اما پس از

مدتی دوباره چراغ چک روشن می شود. در آموزش حذف کد خطا ایسیو زیمنس به هنرجویان آموزش داده می شود که چگونه کدهای خطای خرابی سنسور اکسیژن، فرسودگی کاتالیست، عدم احتراق و … که سبب روشن شدن بی دلیل چراغ چک می شوند را حذف نمایند.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

آموزش کاهش مصرف در ریمپ ایسیو

تنظیمات ایسیو برای مصرف سوخت معمولا مطابق با استانداردهای جهانی است. اما به دلیل اینکه بنزین های تولید داخل با استانداردهای جهانی

فاصله زیادی دارد و دارای اکتان کمتری نسبت به آن هاست، خودروها سوخت بیشتری مصرف می کنند. ریمپ ایسیو می تواند مصرف سوخت ماشین

را تا ۱۰ درصد کاهش دهد. در آموزش ریمپ ایسیو دلفی برای کاهش مصرف سوخت، هنر آموزان را با پارامترهایی که برای این کار باید تغییر دهند

آشنا می کنیم و نحوه بدست آوردن عدد مناسب را به آن ها توضیح می دهیم.

آموزش رفع مشکلات برنامه نویسی در ریمپ ایسیو

یکی از مهارت هایی که هنرجویان در دوره آموزش ریمپ ایسیو دنسو فرا می گیرند، مهارت برنامه نویسی است. خیلی از افراد تا اسم برنامه نویسی ایسیو به گوششان می خورد یاد برنامه نویسی های پیچیده می افتند و ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. اما باید بدانید برنامه نویسی ایسیو بسیار آسان است و با کمی تمرین و حوصله می توان مهارت کافی در آن را بدست آورد. مربیان با تجربه ما در شرکت کارپلاس در کنار شما

هستند تا برنامه نویسی ایسیو را به طور کامل فرا بگیرید و مهارت کافی را در دوره تخصصی ریمپ ایسیو بدست آورید.

آموزش رفع چوب کردن ترمز در ریمپ ایسیو

در بعضی از خودروها می توان میزان گشتاور هر دنده را مشخص کرد. این کار از طریق جدولی که در برنامه ایسیو وجود دارد امکان پذیر است.

در آموزش ریمپ ecu، هنرجویان یاد میگیرند که چگونه این جدول را تغییر دهند تا گشتاور اولیه بیشتر از قبل شود و خودرو در سراشیبی حرکت

مطلوب تری داشته باشد. همچنین با این کار شتاب اولیه خودرو بیشتر از قبل شده و مشکل چوب کردن ترمزها نیز از بین می رود.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

آموزش برگشت گاز ایسیوهای ssat در ریمپ ایسیو

یکی از مشکلاتی که خودروهای دارای دریچه گاز برقی در ایران با آن مواجه هستند، تاخیر در عملکرد این دریچه است. بدین صورت که اختلاف

زمانی محسوسی بین فشردن پدال گاز و باز شدن دریچه گاز وجود دارد که تاثیر منفی در شتاب گیری اولیه می گذارد. همچنین در سربالایی ها اجازه

شتاب گیری ماشین را نمی دهد و برای راننده آزار دهنده است. در آموزش ریمپ ایسیو برای برگشت گاز ایسیوهای ssat، هنرجویان یاد می گیرند

که با استفاده از جداول مرتبط با دریچه گاز و تغییری که در این جداول می دهند، میزان تاخیر باز شدن دریچه گاز را به حداقل برسانند.

رفع مشکلات معاینه فنی در ریمپ ایسیو

وقتی برای یک خودرو ریمپ ایسیو انجام می گردد، پارامترهای سوخت و جرقه زنی عوض می شوند و به تبع آنها میزان آلایندگی تغییر می کند.

بنابراین در آموزش ریمپ ecu باید تاکید کرد که ریمپ به گونه ای انجام شود که میزان آلایندگی خودرو در سطح استاندارد باقی بماند و مشکلی

از نظر اخذ برگه معاینه فنی پیش نیاید. از طرف دیگر ریمپ ایسیو می تواند میزان آلایندگی خودروهایی که چنین مشکلی را دارند تا حد زیادی

کاهش دهد.

آموزش حذف محدودیت سرعت در ریمپ ایسیو

بسیاری از دارندگان خودرو دوست دارند تا هیجان رانندگی با سرعت بالا را تجربه کنند اما با توجه به برنامه ریزی که کارخانه روی ایسیو

خودروها انجام داده، نمی توان با حداکثر سرعت رانندگی کرد. در آموزش ریمپ ایسیو نحوه حذف محدودیت سرعت به هنرجویان آموزش

داده می شود و آن ها می توانند تنظیمات لازم را در برنامه ریزی ایسیو انجام دهند.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

آموزش لانچ کنترل در ریمپ ایسیو

لانچ کنترل برنامه ای است که به رانندگان اجازه می دهد تا در هنگام شروع حرکت با خودرو، بهترین راندمان را از چرخ ها، گیربکس و موتور

دریافت نمایند. با توجه به مهارت راننده، لانچ کنترل می تواند تلفات شروع حرکت را به حداقل برساند. این برنامه عملکردی چندگانه دارد و بر

روی قسمت های مختلفی چون ترمز، دریچه گاز، گیربکس، کنترل کشش و … تاثیر می گذارد. در آموزش ریمپ ecu، هنرآموزان نحوه

برنامه ریزی ایسیو را برای به حداقل رساندن تلفات خودرو در هنگام حرکت فرا می گیرند.

آموزش دوال مپ سخت افزاری در ریمپ ایسیو

آموزش ریمپ ایسیو sim2k نیاز به تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری خاص دارد و باید توسط افرادی که در این زمینه متخصص و با تجربه

هستند تدریس شود. استفاده از الگوریتم های پیشرفته در ریمپ ایسیو موجب می شود تا تغییرات بهینه ای در جداول پاشش سوخت، جرقه زنی و

… ایجاد شود و توان و شتاب خودرو به میزان قابل توجهی افزایش یابد. دوال مپ سخت افزاری موجب می شود تا عملکرد خودرو مطابقت بیشتری

با شرایط جغرافیایی و آب و هوایی منطقه ای که در آن تردد می کند داشته باشد.

آموزش ریمپ با سنسور اکسیژن واید بند

سنسور اکسیژن وظیفه دارد که نسبت سوخت به هوا را تشخیص دهد. دو نوع سنسور اکسیژن نروبند و واید بند وجود دارد. نحوه کار سنسور اکسیژن

به این صورت است که با تشخیص میزان اکسیژن موجود در گازی که از خروجی موتور بیرون می آید، ولتاژ تولید می کند. سنسور نروبند که روی خودروها نصب می شود ولتاژی در محدوده ۰.۱ تا ۰.۹ تولید می کند و ولتاژ تولیدی سنسور واید بند بین صفر تا ۵ ولت است. دقت سنسور واید بند

از نروبند بیشتر است و توان موتور را افزایش می دهد. اما نمی توان به سادگی آن را روی خودرو نصب کرد و از مزایای آن بهره برد. در دوره

ریمپ ایسیو آموزش کار با واید بند را به صورت کامل به هنرجویان آموزش خواهیم داد.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

ریمپ ایسیو

آموزش عملی روی داینو جت

داینو جت دستگاهی است که جهت اندازه گیری گشتاور و توان خودرو بکار گرفته می شود. کسب و کارهایی که در زمینه ریمپ ایسیو و تیونینگ

خودرو فعالیت دارند برای تست بهینه سازی موتور و تغییراتی که در جدول سوخت و جرقه ایجاد کرده اند از داینو جت بهره می برند. اما به دلیل

اینکه قیمت این دستگاه بسیار گران است و یک دستگاه تخصصی است، هر شخصی نمی تواند این دستگاه را تهیه و با آن کار کند. شرکت کارپلاس

با داشتن سابقه طولانی در ریمپ ایسیو و تیونینگ خودرو، دستگاه داینو جت را در مرکز آموزشی خود دارد و هنرجویان می توانند به صورت عملی

نتیجه ریمپ های خود را مشاهده کنند.

آموزش ریمپ آپشن تیونینگ tnm

پروگرامر tnm یکی از ابزارهای مهم برای ریمپ ایسیو است. این پروگرامر امکان تیونینگ و ریمپ انواع ایسیو را دارد. با استفاده از این دستگاه

برای پروگرام کردن ایسیو نیازی به جدا کردن هیچ آی سی از روی بورد نیست و این کار با استفاده از جیتگ انجام می شود. آموزش کار با پروگرامر tnm به هنرجویان یکی از مهم ترین بخش های دوره آموزشی است تا بتوانند به طور صحیح ایسیو را برنامه ریزی مجدد نمایند.

آموزش ریمپ آپشن تیونینگ سون پروگ

پروگرامر سون پروگ هم مانند پروگرامر tnm یکی از ابزارهای مهم در ریمپ ایسیو است. به وسیله پروگرامرها، برنامه جدید بر روی ایسیو انتقال

پیدا می کند. در دوره ریمپ آموزش کار با پروگرامر سون پروگ به دانشجویان ارائه می شود تا کار با این دستگاه را به خوبی یاد بگیرند.

آموزش تخصصی ایسیو

در آموزشگاه کارپلاس آموزش انواع ایسیو به صورت تخصصی انجام می گیرد. این آموزش ها شامل ایسیوهای sagem، valeo، lznf، maw، bosch، me744، m744، me745، me749، me17971، bosch، mp7.3، mp5.2، sl96 می باشد.

آموزش ایسیو های خودروهای چینی

در چند سال اخیر خودروهای چینی جای خود را در بازار ایران باز کرده اند و طرفداران زیادی دارند. در آموزشگاه کارپلاس ایسیو انواع خودروهای

چینی شامل bosch me7، me7.8، me7.8.8، me797، me17.8.8، Ecu delphi mt22، mt22.1، Ecu Magneti Marelli Mvm X22 آموزش داده می شود.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

آموزش تخصصی ایسیو خودروهای فرانسوی

خودروهای فرانسوی سال هاست که میهمان خیابان ها و جاده های ایران هستند. با پیشرفت هایی که در تکنولوژی صورت گرفته، این خودروها

نیز به ایسیو مجهز شدند و بنابراین نیاز است تا هنرجویان با ایسیو خودروهای فرانسوی آشنا شوند. در آموزشگاه کارپلاس ایسیو خودروهایی

چون ۲۰۶، Citroen C5 و Peugeot 407 آموزش داده می شود.

آموزش تخصصی خودرو های کره ای

صنعت خودروسازی کره نشان داده که رقیب سرسختی برای خودروسازهای آمریکایی، اروپایی و ژاپنی است. خودروهای کره ای طرفداران زیادی

در ایران دارند و در سال های گذشته تعداد زیادی از این خودروها وارد ایران شده است. آموزش تخصصی ایسیوهای Ecu delphi mt 86، mt38، Continental SIM2K، kefico، bosch me17.9.12، me17.9.11، در آموزشگاه کارپلاس ارائه می شود.

ریمپ خودروهای مزدا و تویوتا با ایسیو

دوره های آموزش ریمپ ایسیوهای ژاپنی شامل انواع خودروهای مزدا و تویوتا می باشد. ایسیو این خودروها از نوع Mitsubishi و Denso است.

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

دوره اموزشی ریمپ ایسیو

ریمپ خودروهای چینی با ایسیو Delphi (تمام مدل‌ها)

یکسری از خودروهای چینی دارای ایسیو دلفی هستند و افرادی که می خواهند ریمپ ایسیو را یاد بگیرند باید با برنامه ریزی این نوع ایسیو آشنا باشند.

نرم افزارهای ریمپ ایسیو

در دوره آموزش ریمپ ایسیو با آموزش نرم افزار ECM Titanium، آموزش winols یا آموزش نرم افزار winols و همچنین نرم افزارهای دیگری چون 010 editor و matlab آشنا خواهید شد.

مزایای دوره آموزش ریمپ ایسیو در شرکت کارپلاس

دوره آموزش ریمپ شرکت کارپلاس در دو دوره چهار روزه برگزار می گردد. در ابتدای دوره مواردی چون کتاب ریمپ ایسیو، جزوه ریمپ ایسیو ۳۵۰ صفحه ای و نحوه ریمپ آن ها، ویدیوهای کمک آموزشی و فایل های مپ لیست در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. هنرآموزان در طول دوره با یکسری مفاهیم تئوری آشنا می شوند اما بیشتر زمان دوره به کار عملی، برنامه نویسی، پروگرام کردن و ریمپ انواع ایسیو اختصاص دارد. در پایان دوره به هنرجویان مدرک معتبر اعطا خواهد شد. همچنین پس پایان دوره آموزشی، کلاس های رفع اشکال به صورت آنلاین برگزار می گردد تا هرگونه ابهام و ایرادی که هنرآموزان با آن مواجه شدند برطرف گردد.

چرا در آموزش‌ های شرکت کارپلاس شرکت کنیم؟

همانطور که میدانید هیچ جای دنیا آموزشگاهی وجود ندارد که حتی طی چند ماه آموزش یک علم را به هنرجو آموزش بدهد. باید صادق‌بود این کار فقط فقط با پشتیبانی بعد از اموزش امکان پذیر می باشد البته با همت و تلاش هنرجو امکان پذیر میباشد.

حال چرا شرکت کارپلاس؟

این شرکت از معدود شرکت های میباشد که فقط روی ریمپ ایسیو تمرکز کرده و طی روز خدمات ریمپ را انجام میدهد. یکی از‌ موارد پیشرفت در یک حرفه انجام ان خدمات به صورت تخصصی میباشد.شرکت کارپلاس یک شرکت برنامه نویسی و خدمات ریمپ می باشد این حرفه را بصورت عملی روی تمامی مدل خودرو انجام می دهد.

شرکت کارپلاس تنها شرکتی بوده که برای اولین بار در کشور برای خودرو شرکت پروگرامری بزرگ کشور tnm و سون پروگ آموزش های متعددی را‌بابت ریمپ برگزار کرده است. این شرکت همچنین افتخار این را دارد که برای بیش از 12 آموزشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور آموزش ریمپ برگزار نموده است. آموزشگاه های نوین خودرو اصفهان .کوشا صنعت خراسان .سالار خودرو شمال.دانشگاه هادی .هنرستان شهید بهشتی قدیم …

برگزاری آموزش های متعدد برای خود شرکت در طی هر 45 روز یکبار.

و این افتخار را دارد تا از سال 98 تا به حال بیش از 550 هنرجو را تحت آموزشها و پشتیبانی خود قرار داده است.

حال‌اینجا تصمیم با همکاران میباشد که رزومه این شرکت را بررسی و بعد انتخاب کنند.

 

www.carplusco.ir

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo