ریمپ موتور

folder_openریمپ موتور سیکلت
commentبدون دیدگاه

با ریمپ موتور سیکلت محدودیت سرعت را فراموش کنید

مجموعه کارپلاس این مژده را به عاشقان سرعت و موتور سواری و هیجان می دهد که تمام محدودیت های سرعتی را با ریمپ موتور سیکلت خود, در این مجموعه حرفه ای فراموش خواهند کرد.رانندگی نرم و یکنواخت در کنار حداکثر توان، سرعت، شتاب در موتور سیکلت به شما تجربه ای جدید از راندن موتور سیکلت را خواهد بخشید.

ریمپ موتور
ریمپ موتور

ریمپ موتور سیکلت

ریمپ موتور سیکلت چگونه انجام می شود؟

ایسیو به عنوان واحد کنترل الکترونیکی منبع تغذیه را در موتور اداره و تحویل سوخت به موتور و زمان احتراق را در آن تعیین می کند. این واحد کنترل از قبل توسط کمپانی های سازنده موتور سیکلت به طور کامل برنامه ریزی شده است اما ایراد کار در این است که علاوه بر اینکه این برنامه ریزی برای تمامی موتور سیکلت ها کاملا یکسان است، حداکثر توان موتور نیز جزو اولویت های برنامه ریزی های ایسیو در موتور سیکلت ها نیست. اما آنچه که ما در ریمپ موتور سیکلت در پلاس کار به آن توجه می کنیم تغییرات جداول برنامه نویسی شده ایسیو مربوط به تحویل سوخت و زمان احتراق موتور با توجه به نیاز موتور سوار از موتور سیکلت، نوع کاربری و در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و محیطی خاص او است. مواردی که ذکر شد از اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده میزان توان موتور و شتاب و سرعت و قدرت بالا و ممتد در مراکز ریمپینگ است.

ریمپ موتور
ریمپ موتور

ریمپ موتور سیکلت

چرا ریمپ موتور سیکلت ها در کارخانه سازنده انجام نمی شود؟

اکثر موتور سواران در بهترین حالت سرعتی محدود به 120 کیلومتر بر ساعت را تجربه می کنند هر سرعتی بیشتر از این یک هیجان فوق العاده و یک تفریح بی نظیر است. متاسفانه زمانی که موتور سیکلت ها از کارخانه سازنده خود خارج می شوند، ایسیوها بر اساس قوانین و مقررات کاهش آلودگی و استانداردهای در نظر گرفته شده برای آن ها برنامه ریزی می شود وشتاب حداکثر توان و شتاب موتور در درجه دوم اولویت قرار دارد. قبل از سال 2006 میلادی که مقررات مربوط به یورو 3 معرفی شد امکان تنظیم میزان پاشش سوخت به موتور وجود داشت  اما بعد از در نظر گرفتن استانداردهای مربوط به آلایندگی های وسائط نقلیه این امکان از کاربران صلب شد.این مقررات سه نوع آلودگی مه موتور سیکلت ها تولید می کنند را کنترل می کند. این سه نوع آلودگی شامل مونوکسید کربن،هیدروکربن ها و اکسیدهای نیتروژن را شامل می شود. خوشبختانه برای ما گزینه هایی وجود داردکه بدون اینکه این گونه قوانین را نقض کنیم می توانیم از حداکثر توان موتور سیکلت خود استفاده کنیم و این راهی نیست جر تنظیم میزان پاشش سوخت و زمان احتراق در موتور از طریق ریمپ موتور سیکلت شما.

ریمپ موتور

ریمپ موتور سیکلت

ریمپ موتور سنگین در مرکز تخصصی ریمپینگ کارپلاس

بسیاری از مراکز  ریمپ موتور سیکلت ها را با استفاده از دستگاهای برنامه ریزی ایسیو مدل پایین انجام می دهند.این دستگاه ها بدون دسترسی به ایسیو و با رهگیری سیگنال های خروجی از سیلندرها میزان سوخت ورودی و زمان احتراق را در موتور کنترل می کنند.در سالهای اخیر نرم افزار دستگاه هایی با تکنولوژی های روز در اختیار متخصصین قرار گرفته است که با دسترسی مستقیم بهایسیو برای دریافت نتیجه بهتر شما را یاری می کنند.این دستگاه ها دیگر خروجی های ایسیو را اصلاح نمی کنندبلکه متخصص مربوطه می تواند مستقیما به جداول و برنامه های ایسیو دسترسیی پیدا کند وبه طور مستقیم دستورالعمل های مورد نیاز خود را به انژکتورهای سوخت و سیستم جرقه زنی اعمال کنید.استفاده از این نرم افزارها بهترین نتیجه را با کمترین احتمال خطا و آسیب را فراهم می آورد.در کارپلاس برای انجام ریمپ موتور سیکلت از متخصصین حاذق با به روز ترین نرم افزارها،ایسیو را مجدد برنامه نویسی و راه اندازی می کند تا بهترین خدمات را با کمترین ضریب خطا به مشتریان محترم خود عرضه کند.

خدمات ریمپ موتور سیکلت در کارپلاس به روی چه مدل هایی از موتور انجام می شود؟

به طور کلی ریمپ موتور سیکلت و یا موتور سنگین می تواند بدون محدودیت بر روی تمامی موتور سیکلت هایی که در آن کاربر نیاز به افزایش توان و سرعت موتور سیکلت داشته باشد انجام شود اما ما ذیل به مدل هایی که بیشترین تقاضا را برای ریمپ موتور سیکلت دارند را نام برده ایم:

  • باجاج مدل پالس ٢٢٠ سي سي

  • باجاج مدل پالس ٢٠٠ سي سي

  • باجاج مدل آونجر كروز ٢٠٠ سي سي

  • باجاج مدل آونجر كروز ٢٢٠ سي سي

  • پالس مدل NS ٢٠٠ سي سي

  • پالس مدل RS ٢٠٠ سي سي

  • هوندا مدل CDI ٢٠٠ سي سي

  • كي تي ام مدل DUKE ٢٠٠ سي سي

  • كي تي ام مدل Rc ٢٥٠ سي سي

  • بنلي مدل tnt25 ٢٥٠ سي سي

  • بنلي مدل tnt300 ٣٠٠ سي سي

  • z1000 Kawasaki

  • zx6 Kawasaki

  • zx10 Kawasaki

  • zx12 Kawasaki

  • zx14 Kawasaki

  • Cb400 Honda

  • Cb1000 Honda

  • Cb1300 Honda

  • R6 Yamaha

  • R1 Yamaha

  • S1000R BMW

  • gsx600 Suzuki

  • gsx1000 Suzuki

  • gsx1400 Suzuki

 

مزایای ریمپ موتور سیکلت

 

    • رفع صدای ناک در موتور

    • افزایش تاب

    • افزایش توان موتور

    • بهبود عملکرد و رانندگی (رانندگی نرم و یکنواخت)

    • کاهش مصرف سوخت

    • رفع محدودیت سرعت

    • بالا بردن راندمان در احتراق

    • استاندارد سازی پاشش انژکتورها

برای ریمپ موتور سیکلت به چه نکاتی بیشتر دقت کنیم؟

    • هدف از ریمپ موتور سیکلت را دقیقا با متخصص مربوطه در میان بگذارید. به طور مثال ممکن است شما به عنوان فردی که مسافت طولانی را با موتور سیکلت طی می کند نیاز به بهینه سازی مصرف سوخت بیشتر داشته باشید.

    • دقت شود که مرکز مربوط حتما در ابتدا نقشه ایسیو را بارگیری کند. این عمل باعث افزایش امنیت در فرایند ریمپ ایسیو می شود. در صورتی که در حین کار خطایی ایجاد شود امکان بازگرداندن موتور سیکلت به حالت اولیه آن وجود خواهد داشت.

    • دامنه تنظیم دریچه گاز توسط نرم افزار بسیار جامع است. به طور مثال می توان در دور 200 دور در دقیقه سوخت را در بیست موقعیت مختلف در هر 200 دور در دقیقه تنظیم کرد. برای گرفتن بهترین نتیجه حتما با متخصصین حاذق در این زمینه مشورت کنید.

    • یک متخصص حاذق و با تجربه تمامی موارد مربوط به ایمنی، نیاز کاربر, موارد مربوط به معایب موتور و… را در نظر گرفته و سپس اقدام به انجام ریمپ موتور سیکلت می کند.

 

دراخر
چرا برای ریمپ ایسیو شرکت کارپلاس را انتخاب کنیم

شرکت فنی مهندسی کارپلاس با۲۵سابقه در زمینه خدمات خودروی
که ازاین ۲۵سال۶سال خدمات تعمیرات ایسیو
۶سال برنامه نویسی ریمپ ایسیو بصورت تخصصی وآموزش تخصصی ریمپ ایسیو را انجام میدهد
این تیم متشکل از 5شعبه رسمی در تهران
و۹۸نمایندگی رسمی سرایر کشور بصورت تخصصی اماده خدمات رسانی میباشد
لازم به ذکرم یباشد تنها شرکتی که از بخش‌ دوره های که سپری نموده و مهمتر از همه دارای تنهای شرکتی میباشد که مدرک رسمی تدریس اموزش ریمپ ایسیو را از دو دانشگاه و دوشرکت معتبر تیونینگ اورپایی دارا میباشد
کلیه خدمات این شرکت بصورت نرم افزاری وباگارانتی میباشد
بخشی‌از‌خدمات شرکت کارپلاس
خدمات وبرنامه نویسی‌ ریمپ خودروهای ایرانی چینی کره ای وژاپنی با پیشرفته ترین تجهیزات وعلم روز‌دنیا
خدمات عیبابی خودروهای‌داخلی ووارداتی
خدمات تیونینگ موتوری خودروهای شهری وریس
خدمات تیونینگ بدنه سرامیک وکاور بدنه
خدمات تعمیرات ایسیو
آموزش تخصصی ریمپ خودروهای ایرانی وچینی استیج دو
اموزش تخصصی ریمپ خودرو ژاپنی وکره ای والمانی استیج یک
آموزش ریمپ با اپشن تیونینگ پروگرامر های tnm/سون پروگ استیج سه
آموزش برق‌خودرو وانژکتور
اموزش سیستم مولتی پلکس
آموزش تعمیرات ایسیو میباشد
حال انتخاب با شما عزیزان میباشد
این سوال را‌ازخود بپرسید
شرکتی که در زمینه علم پیچیده ریمپ ایسیو
هم در بخش پژوهش تحقیقات شبانه روزی و همکاری بین تیونر های داخل وخارج از کشور تبادل اطلاعات تنگاتنگی را دارد
ومیتواند برای چندین شرکت بزرگ پروگرامر ساز و چندین اموزشگاه فنی حرفه ای وچندین دوره تخصصی را به صورت حرفه ای برگزار میکند‌
ودر طی سال‌ حداقل 250هنرجو را پزیرش میکند ودر زمینه ریمپ به صورت عملی با تجهیزات کامل و رو داینو خدمات را انجام میدهد ایا این توان را دارد که یک ریمپ تخصصی را برای خودرو های مورد نظرتان برنامه ریزی کند؟

انتخاب باشما عزیزان

شماره مستقیم مدیرعامل شرکت کارپلاس
09129239483
رضایت از خدمات حق شماست
مشتری مداری سرلوحه کارماست

 

 

 

 

https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/features/bikes/remapping

 

 

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo