اموزش ریمپ ecu

folder_openآموزش
commentبدون دیدگاه

اموزش ریمپ ecu

آموزش برق خودرو شناخت سنسور ها وعملگرها:

آموزش ریمپ و برق خودرو و شناخت سنسورها و عملگرها، برای سرویس ، نگهداری ، معاینه ، تعمیر و تغییر دستگاه ها و سیستم های برقی

و الکترونیکی خودرو وجود دارد. یک برقکار خوب و قابل اعتماد باید بداند چگونه آموزش سیستم مالتی پلکس الکتریکی و تجهیزات شبکه را بر

اساس طرح ها تنظیم کند. نحوه شناسایی و حذف عملکرد تجهیزات شبکه برق را باید یاد بگیرد. این نوع آموزش ها معمولا برای کسی که می خواهد

وارد کار نصب سیستم های خودرو شود بسیار لازم و ضروری است.

در دوره های آموزشی برق خودرو ، شرکت کارپلاس یک دوره مشخص برق خودرو ارائه می دهد. پس از پایان این دوره ، هر دانش آموز قادر به شناسایی انواع و عناصر آموزش سیستم مالتی پلکس الکتریکی و تجهیزات شبکه خواهد بود. برای تفاوت نمادهای الکتریکی ، توضیح نحوه نصب

برق در یک وسیله نقلیه و هم چنین با سنسورها و عملگر ها نیز آشنایی پیدا خواهد کرد.

این آموزشگاه همچنین شامل معرفی روش ها و قوانین اتصال دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی و آموزش سیستم مالتی پلکس ، همچنین تفاوت

در انواع و کاربردهای ابزارها و دستگاه هایی است که تجهیزات برق و شبکه را ایجاد و تنظیم می کند. به غیر از ارائه تئوری این روش ها ،

یادگیرندگان همچنین آموزش می بینند که دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی را روی آموزش سیستم مالتی پلکس نصب کنند ، تنظیم آموزش

سیستم مالتی پلکس را بررسی کنند و از ابزارهای مناسب برای این کار استفاده کنند.

اموزش ریمپ ecu

آموزش عیب یابی خودرو وکاربا دیاگ:

دوره برق خودرو در شرکت کارپلاس این فرصت را به شما می دهد تا با اصطلاحاتی مانند ECU و CPU آشنا شوید ، حسگرهای سیستم را

بیاموزید و نحوه کار آنها را توضیح دهید (سنسور دمای مایع خنک کننده ، دمای هوا و سنسور جریان). هم چنین به آموزش عیب یابی خودرو

و کاربا دیاگ نیز پرداخته می شود. در آموزشگاه ما خواهید آموخت که رمزگذار چیست ، چگونه کار می کند ، اثر Hall چیست ، سنسور

Knock چیست و هدف سنسور برای سرعت خودرو چیست.

این آموزش برای برق خودرو بهترین و جامع ترین پیشنهاد ممکن است. این یک دوره قابل اعتماد و با کیفیت برای آماده سازی شما در این

بازار ، بسیار مورد تقاضا است. تمرین در این آموزش قطعاً مهمترین بخش است مخصوصا اینکه با عیب یابی خودرو ها نیز به طور کامل

آشنا می شوید. این یادگیری را می توانید در آموزشگاه ما به شکل عملی نیز یاد بگیرید.در داخل این دوره آموزشی ، کتاب درسی و جزوات

آموزشی ، امتحانات نهایی و یک مدرک دیپلم معتبر ارائه خواهد شد.

اموزش ریمپ ecu

آموزش برنامه ریزی دانلود تبدیل و جیتک وکاتک با انواع پروگرمر ها:

پیشرفته ترین قطعات دیجیتال که در موارد مختلفی از آن ها استفاده میکنند، برای راه اندازی و کاربردی بودن یک اصل مشترک را

دنبال میکنند. استفاده از IC ها! این IC ها و چیپ ها قطعا به صورت آماده کاری که ما نیاز داریم را انجام نمی دهند و احتیاج به

برنامه ریزی دارند. شما باید ظایفی که از یک قطعه الکترونیکی انتظار دارید را ابتدا در آن بارگذاری کنید. این بارگذاری به وسیله

پروگرامر ها انجام می پذیرد. انواع مختلفی از پروگرامر وجود دارند که کارایی های مختلفی دارند. اما در صنعت خودرو و بررسی

قطعات حساسی مانند ایسیو، یک نام است که درخشش خاصی دارد. پروگرامر TNM محصولی است که میتواند قابلیت های خوبی را

در این زمینه برای شما فراهم کند و تمام نیاز های شما را پوشش دهد. در ادامه با بررسی ویژگی های انواع پروگرامرهای TNM و

آموزش پروگرامر TNM از نظر کاربرد ها، با ما همراه باشید.

جیتک به طور معمول یک استاندارد است که معمولا به وسیله ان هر نوع قطعه تست می شود اما این نوع استاندارد معمولا برای اینکه

قطعات پروگرام شوند و یا اینکه دیباگ قطعات توسط این استاندارد انجام می گیرد. یک نوع ارتباط که از سیگنال هایی تشکیل شده است،

نام دارند.

اموزش ریمپ ecu

آموزش مبانی موتور وقطعات بکاررفته درموتور:

این دوره دانش و صلاحیت عمیق تری را در زمینه مبانی متالورژی در آلیاژهای آهنی و غیر آهنی ، فرآیندهای ریخته گری ، ماشینکاری ،

اجزای مواد پلاستیکی ، مورد استفاده در روند تولید قطعات موتور خودرو فراهم می کند. این امر به تنظیم شرایط فیزیکی و اقتصادی برای

انتخاب فرآیند تولید کمک می کند.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش محاسبه تراکم موتور و محاسبه حجم سیلندر:

در آموزش محاسبه تراکم موتور آنچه که با عنوان حجم سیلندر است مورد محاسبه قرار می گیرد و هم چنین وقتی پیستون در کمترین نقطه

از کورس است و یا هنگامی که به بیشترین نقطه برسد همه این موارد محاسبه خواهد شد.

برای یک موتور حرارتی ، فرآیند احتراق به نسبت هوا و سوخت درون سیلندر بستگی دارد. هرچه بتوانیم هوای بیشتری به داخل محفظه احتراق

وارد کنیم ، هرچه سوخت بیشتری بتوانیم بسوزانیم ، گشتاور و قدرت موتور خروجی بیشتر است.

از آنجا که هوا دارای جرم است ، دارای اینرسی یا سکون است. همچنین ، منیفولد ورودی ، دریچه ها و دریچه گاز به عنوان محدودیتی برای

جریان هوا به داخل سیلندرها عمل می کنند. با بهره وری حجمی ، ظرفیت موتور را اندازه گیری می کنیم تا حجم هندسی موجود موتور را با

هوا پر کنیم. این می تواند به عنوان نسبت بین حجم هوای کشیده شده استوانه (واقعی) و حجم هندسی استوانه (نظری) دیده شود.نحوه محاسبه

حجم سیلندر و تراکم موتور را در آموزش های این آموزشگاه به طور کامل و عملی در این دوره مشاهده خواهید کرد.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش ایسیو:

آموزش شناخت کلیه ایسیوهای موجود و محل قرار گیری انها درخودرو ومدل بکارگرفته شده و ایسیو در خودروهای موردآموزش وپرورش

برنامه ریزی آنها در آموزشگاه به صورت تئوری و عملی تدریس خواهد شد.

ما تقویم دوره های برنامه نویسی TCU و ECU ابتکاری و پویا را در سراسر کشور ارائه می دهیم که تمرکز آن بر برنامه نویسی واحدهای

کنترل موتور و گیربکس است. یک تیم خبره و بسیار واجد شرایط ، راه حل ها و مهارت های سفارشی مورد نیاز برای استفاده موثر از ابزار ها

ایسیو را به شرکت کنندگان ارائه می دهد. برنامه دوره ایسیو ما به نظریه و عمل تقسیم می شود و هدف آن توسعه دانش و شایستگی در بخش

نرم افزاری خودرو است.

در طول هر دوره تغییر مجدد ، تیم ما شما را در مراحل برنامه نویسی ECU و TCU کارآمد در طول دوره راهنمایی می کند سمینار مفصلی که

به استفاده از ابزار Magic motorsport و یک کارگاه عملی اختصاص داده شده است، شرکت کننده برای به دست آوردن مهارت های قابل

انتقال از طریق شبیه سازی آماده می شود.

یک مهندس تحصیلات خود را به پایان می رساند و آرزو دارد در یک شرکت کار کند ، بنابراین شروع به جستجوی شغل مورد علاقه خود می کند ،

اما برای عملی کردن موارد تئوری با برخی مشکلات روبرو است زیرا مهارت های عملی او کاملاً رشد نکرده است. او مکانی را پیدا نمی کند که

بتواند هر قسمت از ماشین را مورد بررسی قرار دهد تا در یک بازه زمانی کوتاه سطح اعتماد به نفس خود را ارتقا دهد و آماده وارد شدن به صنعت خودرو شود.

این برنامه آموزش عملی تمام وقت و سریع در “آکادمی ما توسعه مهارت های پیشرفته خودرو” می تواند به عنوان یک برنامه صرفه جویی در

زمان نامیده شود زیرا ذکر شده است که بیشترین اولویت دانش آموختگان در اولین شغل خود کسب تجربه عملی و مهارت های شناخت خودرو

است ، مواردی که حدود 2 سال برای آنها صرف می کنند ، در حالی که حداکثر 12 هفته را برای همین مدت در این آکادمی گذرانده می شود.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش ریمپ ایسیو خودروهای ایرانی:

در آموزش ایسیو خودروهای ایرانی می توانید موارد زیر را یاد بگیرید، آموزشگاه ما تمامی این موارد را به صورت جامع آموزش خواهد داد،

شما بعد از گذراندن این دوره به راحتی با ایسیوهای ایرانی و جت خارجی آشنا شده و می توانید به صورت عملکردی از این آموزش استفاده کنید.

چگونه شتاب اولیه افزایش می یابد

چگونه گشتاور و توان موتور افزایش می یابد

چگونه کپ و تاخیر در دریچه گاز رفع خواهد شد

چگونه دمای روشن فن به صورت کند و هم چنین تند بررسی می شود

چگونه سرعت ها محدود می شود

چگونه کاتاف دیلیت می شود

چگونه در دورهای میانی و بالای موتور شتاب انجام می گیرد

اطلاعات درباره کاتاف رگباری

درباره بوست توربو یاد بگیرید

چگونه سوخت مصرفی کاهش می یابد

چگونه سنسور میل سوپاپ می تواند حذف شود

سنسور اکسیژن چگونه حذف می شود

سام گیری مورد بررسی قرار می گیرد چه اصولی و یا اینکه به صورت دستی یا به شکل خودکار

آنچه باعث مشکلات در استارت سرد می شود چگونه رفع می شود

چگونه دور و چرخش آرام موتور به شکل ایده آل تنظیم می شود برای از بین بردن لرزش موتور

چگونه محدودیت های سرعت حذف می شود

چک سام گیری مورد بررسی توسط ایسیو CGE No Flash

نرم افزار های ایسیو را کاملا بشناسید

اصول دقیق و نحوه شناسایی جدول ها

چگونه به شکل اصولی جداول مربوطه را یاد بگیرید

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش ریمپ ایسیو خودروهای چینی:

با استفاده از یادگیری ریمپ ایسیو خودروهای چینی نیز تحولی گسترده را برای خود ارائه دادند ، نرم افزار استاندارد ECU استخراج ،

اصلاح و سپس مجدداً بر روی ECU خودرو چینی بارگیری می شود. اکثر اتومبیل ها به خصوص خودروهای چینی به سادگی به پورت

OBD (تشخیص عیب یابی) متصل می شوند ، در برخی دیگر برای اینکه بتوانیم به ایپرام دسترسی پیدا کنیم باید ECU را حذف کنیم.

در برخی از ECU ها حتی ممکن است مجبور شویم ایپرام را از حالت فروش خارج کرده و سپس یک مورد جدید نصب کنیم.

با توجه به اینکه خودروهای چینی در ایران طرفداران زیادی دارد بنابراین آموزش ریمپ ایسیو این نوع خودروها امری ضروری در آموزش

است و آموزشگاه ما در این امر با توجه به استادان مربوطه ریمپ ایسیو خودروهای چینی تمامی این موارد را آموزش خواهند داد.

انعطاف پذیری و سازگاری دو عامل کلیدی هستند که تولیدکنندگان هنگام تولید موتور به دنبال آن هستند ، زیرا در بسیاری از کشورهای مختلف

جهان باید بهترین عملکرد را داشته باشند. به محض اینکه وسیله نقلیه از کارخانه خارج شود ، باید بتواند با اختلافات شدید دما ، شرایط آب و

هوایی و همچنین سایر عوامل محیطی کنار بیاید – حتی کیفیت سوخت در هر کشور یکسان نیست.

متعاقباً ، موتورها و ECU که مستقیماً از کارخانه خارج می شوند غالباً از کار انداخته و اداره می شوند تا بتوانند این مجموعه گسترده با

شرایط مختلف کنار بیایند. عامل دوم هزینه است. هزینه های توسعه می تواند بسیار زیاد باشد و بیشتر مدل ها ضمانت توسعه ندارند. سرانجام ، تولیدکنندگان راه های بهبود خط پایین خود را پیدا کرده اند ، به راحتی با محدود کردن قدرت موتور از طریق برنامه ECU و بدون هیچ گونه

هزینه عمده توسعه ، آنها قادر به تولید مدل های مختلف با قدرت بیشتر هستند که دارای قیمت بالاتری هستند. برای خودرو های چینی هم اینگونه است.

این منابع ذخیره نشده استفاده شده از انرژی است که DTE می تواند هنگام استفاده از نقشه عملیاتی خودرو ، از آنها استفاده کند. ما قادر به تنظیم سیگنال هایی از جمله کیفیت سوخت و تزریق ، افزایش فشار بسته به میزان هوای موجود ، دور در دقیقه ، بار و سایر عوامل تصحیح هستیم که به

ما در تعیین زمان تزریق صحیح و … کمک می کند. بنابراین آموزش های ما تمامی این موارد را به یادگیرنده آموزش می دهد.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

حذف محدود کننده سرعت حداکثری:

اگر ماشین شما دارای سرعت بالای فرمان است که شما می خواهید آن را بردارید ، ریمپ ایسیو راهی برای خودرو شما است که بهینه سازی

برای خودرو شما را به همراه دارد. آموزش ها را پیگیری کنید تا بتوانید به هر آنچه مربوط به موتور خودرو است دست پیدا کنید، ما در هر

مرحله از آموزش چه به صورت عملی و یا تئوری آموزش خواهیم داد و شما به طور کامل با ریمپ ایسیو آشنا خواهید شد.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش تخصصی حذف کد خطا:

در این دوره آموزشی افراد با بهترین روش ها و نرم افزارها آشنا می شوند که یکی از آنها آموزش تخصصی حذف کد خطا است

و البته آموزشگاه بعد از آموزش پشتیبانی و حمایت خود را نیز از کارآموز اعلام می دارد. این نوع آموزش کاملا حرفه ای و تخصصی

است و عیب یابی را تشخیص داده و در کل با تعمیرات خودرو آشنا می شوند، هنگامی که این آموزش ها انجام می شود، کارآموزان حذف

هر نوع کد خطا را یاد می گیرند علاوه بر اینکه در آموزش های قبلی و بعدی با نوع عیب یابی در خودرو و ای سی یو نیز کاملا آشنا می شوند،

چه ماشین شما از نوع بنزینی باشد و یا ایکه دو گانه سوز باشد برای آموزش دهنده تفاوتی ندارد باید همه موارد آموزش داده شود، هم چنین

می توان گفت دوره های آموزشی ای سی یو و آشنا شدن کاراموز با هر نوع قطعه الکترونیکی نیز انجام خواهد شد. هدف ما این است که کامل ترین متدهای آموزشی خودرو را برای کاراموزان خود فراهم کنیم. این نوع آموزش حذف کد خطا نیز به شکلی کاملا در دسترس و تضمین شده انجام

می شود تا افراد تعمیرکار حرفه ای خودرو نیاز به منبع دیگری برای حذف کد خطا نداشته باشند. شاید برایتان سوال باشد که چه نوع خطاهایی باید

حذف شوند در این بخش برخی از این موارد را ارائه می دهیم.

اموزش ریمپ ecu

خودرو به خوبی گاز نمی ده

مصرف سوخت خودرو من بالا است

خودرو من دوگانه سوز است اما با بنزین روشن نخواهد شد

خودرو من همیشه خیلی دود می کند

وقتی گاز می دهم خودرو یکدفعه کوپ می کند

عطسه زدن خودرو هنگام گاز دادن

خودرو من به درستی بنزین نمی دهد

خطای کوئل دوبل در خودرو

خطا برای دریچه گاز

خطا استپر

خطا در سنسور اکسیژن

خطا در دیاگ خودرو

خطا در فن خودرو

خطا در سنسور دور خودرو

کد خطا برای ناک

خوب گاز ندادن خودرو

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش بیکد کردن ایسیو برای راحتی تست روی میز کار:

ما در آموزش ECU خدمات ECU Decode یا همان بی کد کردن ایسیو را ارائه می دهیم ، تولید کنندگان روش های مختلفی را برای بهبود

امنیت وسایل نقلیه ارائه می دهند. وقتی مشکلات بی کد کردن یا رمزگشایی وجود دارد ، راه حل هایی وجود دارد که مشکلات را برطرف شود و

این نوع راه حل ها در آموزشگاه به افراد یادگیرنده یاد داده می شود.

گاهی واحدهای کنترل موتور از همگام سازی خارج می شوند. جایگزینی کل موارد یا تنظیم مجدد آنها می تواند بسیار گران باشد. یک راه حل

بسیار مقرون به صرفه تر ، سرویس رمزگشایی ECU است که بسیار “کارآمد” است و “رمزگشایی” انجام می شود.

ما می توانیم عملکرد immobilizer را حذف کنیم تا ECU بدون نیاز به دریافت سیگنال کار کند. گزینه دیگر ، تنظیم مجدد سیستم ایموبلایزر

و ECU است تا برنامه ریزی مجدد را انجام دهد. تمامی این موارد توسط کارشناسان و اساتید به شکل تئوری و عملی یاد داده می شوند. ما

می توانیم به شما توصیه کنیم که کدام یک از راه حل ها برای مشکل خاص بی کد کردن بهتر است.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش شناخت پیدا کردن جداول وشناخت جداول:

واحد کنترل موتور (ECU) ، که به طور معمول ماژول کنترل موتور (ECM) یا ماژول کنترل قدرت نیرو (PCM) نیز نامیده می شود ،

نوعی واحد کنترل الکترونیکی است که برای اطمینان از عملکرد مطلوب موتور ، یک سری محرک ها را روی یک موتور احتراق داخلی

کنترل می کند. این کار را با خواندن مقادیر زیادی از سنسورها در محفظه موتور ، تفسیر داده ها با استفاده از نقشه های عملکرد چند بعدی

(به نام جداول جستجو) و تنظیم محرک های موتور انجام می دهد. قبل از ECU ، مخلوط سوخت و هوا ، زمان جرقه زنی و سرعت به صورت

مکانیکی تنظیم شده و به صورت مکانیکی و پنوماتیک کنترل می شود.

اگر ECU کنترل خطوط سوخت را داشته باشد ، از آن به عنوان سیستم مدیریت الکترونیکی موتور (EEMS) یاد می شود. سیستم تزریق

سوخت عمده ترین نقش را در کنترل تأمین سوخت موتور دارد. کل مکانیسم EEMS توسط دسته حسگرها و محرک ها کنترل می شود. در

این قسمت از آموزش با ایسیو کاملا آشنا شده و جداول نیز کاملا ارائه می شود. هم چنین آموزش محاسبه بدست اوردن کاتاف آموزش،

کاتاف رگباری و آموزش تنظیم ارتقا جداول بصورت تخصصی در این آموزشگاه ارائه خواهد شد.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش کنترل نسبت سوخت به هوا

اکثر موتورهای مدرن از نوعی تزریق سوخت برای رساندن سوخت به سیلندرها استفاده می کنند. ECU بر اساس تعدادی از سنسور ، میزان

سوخت برای تزریق را تعیین می کند. سنسورهای اکسیژن ECU ، موتور در مقایسه با شرایط ایده آل (معروف به استوکیومتری) در حال

بالا بردن فعالیت موتور (سوخت زیاد یا اکسیژن کم) یا به صورت (اکسیژن زیاد یا سوخت کم) ارائه می شود. سنسور موقعیت دریچه گاز ECU ،

با فشار دادن پدال گاز (پدال گاز) صفحه گاز اینکه چه میزان باز می شود توسط ایسیو تعیین می شود. سنسور جریان هوا، میزان جرم هوای

ورودی به موتور از طریق صفحه گاز را اندازه گیری می کند. سنسور دمای مایع خنک کننده موتور ، میزان خنک بودن موتور را اندازه گیری

می کند. اگر موتور هنوز خنک باشد ، سوخت اضافی تزریق می شود.

در این بخش از آموزش آموزش رفع مشکلات نرم افزاری ایسیو، آموزش کاهش مصرف ‌سوخت، آموزش تخصصی برای معاینه فنی خودرو

بدون هزینه اضافه ای را به عنوان کاراموز یاد خواهید گرفت، کنترل ترکیب هوا و سوخت کاربراتورها با رایانه با یک اصل مشابه طراحی

شده است ، اما یک شیر برقی یا موتور پله ای کنترل در کاسه شناور کاربراتور گنجانیده شده است و تمامی این موارد مربوط به یادگیری

کامل ایسیو است.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

موزش کنترل سرعت:

اکثر سیستم های موتور دارای کنترل دور دور در ECU هستند. RPM موتور توسط سنسور موقعیت میل لنگ کنترل می شود که نقش اصلی

در عملکرد زمان بندی موتور برای تزریق سوخت ، جرقه و زمان سوپاپ را دارد. سرعت توسط یک توقف قابل برنامه ریزی دریچه گاز ی

یک موتور پله ای کنترل بای پس کنترل می شود. سیستم های مبتنی بر کاربراتور اولیه با استفاده از یک موتور DC دو جهته از توقف قابل

برنامه ریزی دریچه گاز استفاده می کردند. سیستم های تزریق بدنه گاز (TBI) در اوایل از موتور پله ای کنترل کننده هوا استفاده می کردند

کنترل موثر دور دور باید بار موتور را در حالت خاموش پیش بینی کند. برای کنترل سرعت دور ، ارائه عملکردهای کنترل سرعت و محدودیت

سرعت حداکثر ممکن است از یک سیستم کنترل قدرت گاز کامل استفاده شود. همچنین ECU این موارد را کنترل می کند. در این بخش آموزش

ریمپ ارتقا جداول برای خودروهای لوازمی ارائه خواهد شد.

اموزش ریمپ ecu

اموزش ریمپ ecu

آموزش ریمپ ارتقا جداول برای خودروهای لوازمی :

خدمات ریمپ ایسیو شامل تنظیم اقتصادی و تنظیم عملکرد برای بیش از 5000 نوع خودرو مختلف در این آموزشگاه ارائه می شود.

آکادمی فنی کارپلاس ، آموزشگاه ریمپ موتور کارپلاس است که برای ارائه آموزش جامع و پشتیبانی فنی مداوم در زمینه تنظیم خودرو

به افراد ، متخصصان تنظیم خودرو را گرد هم اورده است تا به کاراموزان آموزش دقیق و درستی بدهد. آکادمی فنی کارپلاس با استفاده

از تعدادی بسته نرم افزاری مختلف ، از جمله Alientech ECM ، Swiftec ، Dimsport و CMD ، آموزش ریمپ ایسیو را برای

هر دو خودروی دیزلی و بنزینی ارائه می دهد و اخیراً بسته های آموزشی EVC WinOLS را به مجموعه خود اضافه کرده است.

آموزشگاه فنی و مهندسی کارپلاس نوآوری را ارائه می دهد و ارائه دهنده تنظیم موتور و ریمپ ایسیو است که با ISO 9001: 2008

ثبت شده است.

آکادمی فنی کارپلاس متعهد به ارائه برنامه های آموزشی و پشتیبانی فنی با بالاترین کیفیت با استفاده از به روزترین فن آوری و سیستم های

موجود است. دوره های آموزشی ریمپ ایسیو ما با استفاده از 3000 اسب بخار موستانگ دینامو متر و وسایل نقلیه آزمایشی که به کاراموزان

فرصت می دهد مهارت های تازه آموخته شده خود عملی می کنند. در این بخش آموزش ریمپ به همراه کاهش مصرف سوخت بدون اینکه شتاب‌

کم شود ارائه می شود.

اموزش ریمپ ecu

آموزش های دیگر آموزشگاه فنی و مهندسی کارپلاس:

  • ارائه افست وفکتور برای جداول آموزش محاسبه دمای آب و روش بدست آوردن دما

  • اهدا جزوه رنگی

  • اهدا ویدیوهای کمک آموزشی

  • آموزش فایل‌های مپ لیست

افتخار شرکت فنی و مهندسی کارپلاس این است که دارای:

– 5 دوره آموزشی برای پروگرامر سون پروگ برگزار کند

  • یک دوره آموزش‌در رشت شرکت سالار خودرو شمال

  • یک دوره آموزشی در آموزشگاه فنی نوین خودرو اصفهان

  • برگزاری‌دوره آموزشی برای شرکت tnm

  • آموزش تخصصی‌ خصوصی ، عمومی خود شرکت کارپلاس

  • شناخت جداول

  • روش تغییرات دقیق

  • شناخت نواحی محورهایx/y

  • شناخت نواحی دقیق دورموتور و فشار مپ

  • آموزش تبدیل اعداد دامپ به اعداد دقیق واصلی با کد های افست وفکتور

  • آموزش محاسبه بدست اوردن دمای اب

  • آموزش محاسبه بدست اوردن کاتاف درتمامی مدل ایسیو

  • آموزش محاسبه محدودیت سرعت

  • آموزش خودرو های چینی شامل ایسیوها

  • شناخت تمامی جداول ایسیو های فوق

  • آموزش محاسبه دمای آب

  • آموزش محاسبه کاتاف

  • آموزش محاسبه محدودیت سرعت

  • آموزش نواحی دقیق دورهای مختلف‌جداول با شناخت محور هایx/y

  • تمامی این موارد به همراه یک نمونه فایل داموس ویا مپ لیست برای هر یک مدل ایسیو، به همراه جزوه کاملا تخصصی

  • بیش‌از 50ویدیو کلیپ آموزشی از ایسیو های مورد آموزش، به همراه پشتیبانی که یکی ازمهترین قسمت هر آموزشی‌ می باشد

افتخار داریم تا باب یش از 700هنرجو در سالیان گذشته نشان دهیم که دراین عرصه جزو بهترین ها هستیم. آموزش ریمپ ایسیو خودروهای

ایرانی نیز ارائه می شود از جمله آموزش ریمپ ایسیو خودرو 405و یا هر نوع خودرو ایرانی کاملا در آموزش ها مورد بررسی قرار می گیرد.

www.carplusco.ir

Tags: , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo