اموزش غیرحضوری ریمپ

folder_openآموزش
commentبدون دیدگاه

معرفی آموزش ریمپ ایسیو

به منظور بهره مندی از خدمات آموزش ریمپ ایسیو  همین اکنون می توانید با استفاده از راههای ارتباطی موجود با ما در تماس باشید و اطلاعات کامل به دست آورید. با بهره مندی از یک تیم کاملا کارشناس و با تجربه با ارائه ی دوره های کاملا پیشرفته در خدمت شما عزیزان هستیم. به منظور شرکت در دوره های آموزش ریمپ ایسیو همین اکنون می توانید ثبت نام خود را نهایی کنید.  شعبه ی مرکزی کارپلاس مفتخر آن است که توانسته به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و فعال در زمینه ی  ریمپ خودرو در خدمت شما عزیزان باشیم. برای آموزش ریمپ ایسیو نیازمند تخصص و دانش بسیار زیاد است زیرا هر گونه سهل انگاری می تواند آسیب و خسارت بسیاری به همراه داشته باشد.

با استفاده از ریمپ خودرو قصد آن را داریم که کارایی و توان آن را افزایش دهیم، ولی اگر اصول کار به طور دقیق در اولویت قرار نگیرد می تواند به  خرابی گزافی منجر شود. با استفاده از ریمپ می توان میزان سوخت مصرفی  را کاهش و توان موتور خودرو را افزایش داد. خودرو ها با توجه به استانداردهای خاص تولید و طراحی می شوند ولی زمانیکه در یک محیط جغرافیایی قرار می گیرند، از آنجا که شرایط متفاوتی را احساس می کنند، کارایی آنها تحت کنترل قرار می گیرد. به همین دلیل افراد زیادی هستند که به دنبال بهره مندی از خدمات ریمپ می باشند که بتوانند کارکرد خودرو ی خود را افزایش دهند.

اموزش غیرحضوری ریمپ

Figure 1آموزش ریمپ ایسیو

اموزش غیرحضوری ریمپ

آموزش غیر حضوری‌ریمپ ایسیو

اگر چه شرکت کارپلاس به شدت به آموزش های حضوری تاکید دارد ولی در شرایط بحرانی ایجاد شده در اثر بیماری کرونا در صدد آن است با ارائه ی خدمات ویژه در زمینه ی آموزش ریمپ ایسیو به صورت آنلاین و غیر حضوری در خدمت شما عزیزان باشد. دوره های ویژه ی آموزش ریمپ ایسیو که از سال 98  توسط کارشناسان ما در اولویت قرار داده شده است از استقبال بالایی برخوردار می باشد.

در طول این مدت بالغ بر 550 هنرجو توانسته اند از آموزش های ویژه ی ریمپ به طور کامل بهره مند باشند. بعد از برجسته شدن نقش ایسو در خودرو ها بازار کار مربوط به تعمیر آن و ریمپ نیز از توجه بسیاری برخوردار گشته است به همین دلیل است که افرادی که بتوانند تخصص لازم را به دست آورند به راحتی موفق خواهند شد کسب درآمد مطلوبی داشته باشند. کارپلاس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و فعال در زمینه ی ریمپ خودرو به طور اختصاصی با داشتن یک کادر کاملا حرفه ای در این زمینه توانسته است بهترین دوره ها را برای آموزش ریمپ ایسیو ارائه دهد. علاقه مندان  می توانند همین اکنون با شماره های موجود با ما در تماس باشند و اطلاعات کامل در مورد هزینه و شرایط دوره ها را به دست آورند.

با دریافت لینک مربوط نیز می توانند به راحتی در دوره ی آموزش ریمپ ایسیو ثبت نام کنند. در آموزش های غیر حضوری در تلاش هستیم که بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار گیرد. اشنایی به برخی از نرم افزارها به عنوان پیش نیاز اگر چه الزامی است ولی در صورت نداشتن هیچ گونه تخصص نگران نباشید همکاران بخش پذیرش ما راهنمایی کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد. با ما از کیفیت آموزش ریمپ ایسیو مطمئن خواهید بود.

اموزش غیرحضوری ریمپ

Figure 2دوره های آموزش ریمپ ایسیو

اموزش غیرحضوری ریمپ

پکیج آموزشی ریمپ ایسیو

در پکیج آموزش ریمپ ایسیو در نظر داشته ایم که به همه ی سوالات کاربران در خصوص بخش های مختلف پاسخ داده شود.  پیش نیاز به کار گیری پکیج های آموزش ریمپ ایسیو ، آشنایی با برنامه ریزی ایسو است که  اگر فرد تخصص کافی نداشته باشد می توان دوره های خاصی قبل از بکارگیری آموزش های مربوط در نظر گرفت. اطلاعات کامل در مورد شرایط برگزاری و پکیج های مربوط به آموزش ریمپ ایسیو در اختیار شما قرار می گیرد. هدف ما، آموزش باکیفیت است به گونه ای که هنرجویان عزیزمان بتوانند پس از حضور در دوره ها و کسب تجربه ی کافی به راحتی بتوانند در این زمینه موفق باشند. جدول مختلفی به عنوان جداول ریمپ ایسو در اختیار شما قرار داده و کارایی هر یک از آنها مورد تحلیل قرار می گیرد که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

1.     Spark Advanced

2.     Injection

3.     Torque (گشتاور)

4.     Reverse torque (گشتاور معکوس)

5.     Fan temperature (دمای روشن شدن فن)

6.     Cut off (قطع سوخت پاشی)

7.     Second o2 sensor (حذف سنسور دوم اکسیژن)

8.     حذف سنسور میل سوپاپ

پکی آموزش ریمپ ایسیو شامل یک نرم افزار پیشرفته ی ریمپ می باشد که در اختیار کاربران قرار می گیرد. آموزش ریمپ را با استفاده از دستورالعمل و روش های مختلف در نظر گرفته ایم. به منظور بهره مندی از پکیج آموزش ریمپ ایسیو می توانید با ما در تماس باشید. نرم افزارهای مد نظر شامل موارد زیر می باشد :

  • Winols Original

  • ECM Titanium

اموزش غیرحضوری ریمپ

Figure 3پکیچ آموزش ریمپ ایسیو

اموزش غیرحضوری ریمپ

آموزش ریمپ ایسیو بدون دستکاری ایسیو

به منظور اینکه خودرو از گارانتی خارج نشود می توان به جای باز کردن لایسو، اقدامات ریمپ یا همان برنامه نویسی خودرو را با استفاده از کابل OBO انجام داد. در این حالت هیچ قطعه ی موتوری مورد دستکاری قرار نمی گیرد و در خودروهای مدل بالا سبب می شود که از گارانتی خارج نشوند. ریمپ خودرو  مربوط به تغییرات نرم افزاری است و هیچ قطعه ی سخت افزاری  جابه جا و یا تعویض نمی شود. با توجه به نوع خودرو میزان سوخت مصرفی می تواند به اندازه ی 3 تا 6 درصد کاهش یابد. و شتاب آن نیز به مقدار مطلوب افزایش می باید البته برای این امر لازم است از بنزین سوپر با اکتان بالا استفاده کرد. خدمات ریمپ هم بر روی خودروهای مسابقه ای و هم شهری انجام می شود.

ریمپ خودرو بر همه ی خودروهای داخلی و خارجی قابل اجرا است. و در صورتی که توسط افراد با تجربه انجام شود می تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. به همین دلیل تاکید می شود که آموزش ریمپ ایسیو حتما توسط افراد با تجربه و کاردان  کسب کنید. به منظور اینکه بتوانید اقدامات لازم را به خوبی دنبال کنید آشنایی با زبان های برنامه نویسی  مختلفی از جمله موارد زیر ضروری است :

  • C

  • C++

  • جاوا

  • HAX

  • پایتون

  • OPENGL

 

اموزش غیرحضوری ریمپ

Figure 4آموزش ریمپ ایسیو آنلاین

اموزش غیرحضوری ریمپ

آموزش تصویری ریمپ ایسیو

کارپلاس به شدت به آموزش های حضوری تاکید دارد زیرا در حین چنین آموزش هایی است که کاربران می توانند به بهترین شکل آموزش های مربوط را فرا گیرند ولی باید با شرایط ایجاد شده در اثر  ویروس کرونا بتوانیم ترفندهای مختلفی را در نظر بگیریم. به همین دلیل در تلاش هستیم که کیفیت آموزش های مجازی و آنلاین خود را نیز به بکارگیری دستورالعمل های مختلف افزایش دهیم. جزوه ها، ویدیو ها و فایل های گوناگونی را در پکیج آموزشی می توانید دریافت کنید از جمله مهمترین فایل هایی که در اختیار شما به همراه پکیج آموزش ریمپ قرار داده می شود می توان موارد زیر را نام برد:

·        کتاب آموزش ریمپ

·        ویدیو آموزشی ریمپ ایسیو

·        فایل‌های ریمپ ایسیو

·        اهدا جزوه 350 صفحه ای

·        اهدای ویدیو های کمک آموزشی

·        اهدای فایل های مپ لیست

اموزش غیرحضوری ریمپ

Figure 5هزینه ی آموزش ریمپ ایسیو

اموزش غیرحضوری ریمپ

دوره تخصصی ریمپ ایسیو

برنامه نویسی خودرو شامل تغییرات مختلفی است که در کنترل کامپیوتری خودرو اعمال می شود و می تواند استانداردهای آن را متناسب با شرایط موجود تغییر داد.در صورتی می توانید بهترین کیفیت را از ریمپ خودرو به دست آورید که تخصص کافی در این زمینه داشته باشید.  در دوره ی آموزش ریمپ ایسیو مهارت های مختلفی برای کاربران عزیزمان در نظر گرفته شده است. شما پس از طی کردن  دوره های آموزش ریمپ ایسیو می توانید تسلط کافی در زمینه آموزش های زیر داشته باشید:

  • آموزش ریمپ گیربکس اتومات

  • آموزش ریمپ گیربکس اتوماتیک

  • آموزش بی کد کردن ایسیو

  • آموزش محاسبه دمای آب

  • آموزش محاسبه کاتاف

  • آموزش کات اف رگباری

  • آموزش بک فایر

  • آموزش پاپ پنگ

  • آموزش حذف کد خطا

  • آموزش کاهش مصرف

  • آموزش رفع مشکلات برنامه نویسی

  • چوب کردن ترمز

  • آموزش برگشت گاز ایسیوهای ssat

  • رفع مشکلات معاینه فنی

  • آموزش حذف محدودیت سرعت

  • آموزش لانچ کنترل

  • آموزش دوال مپ سخت افزاری

  • آموزش ریمپ با سنسور اکسیژن وایدبند

  • آموزش عملی روی داینو جت

  • پکیج تخصصی آموزش winols

شرکت در دوره های آموزش ریمپ ایسیو به شما اجازه می دهد تا با ترفندهای گوناگون و راهکارهای مختلف آشنا شوید. آموزش ریمپ خودرو های چینی و آموزش ریمپ خودروهای ایرانی به طور کامل در دوره های آموزش ریمپ ایسیو مد نظر می باشد.

اموزش غیرحضوری ریمپ

Figure 6مزیت آموزش ریمپ ایسیو

اموزش غیرحضوری ریمپ

 مزیت آموزش ریمپ ایسیو

آموزش ریمپ ایسیو مزایای بسیاری برای ارتقای خودرو دارد به همین دلیل توانسته است از توجه بسیاری برخوردار باشد.  افراد بسیاری هستند که به منظور بهینه ساختن کارایی خودرو ی خود هر ساله اقدامات مربوط به ریمپ را در اولویت قرار می دهند. پیش بینی می شود در سال های نه چندان دور به منظور به کار گیری بهترین عملکرد از خودرو ، اقدامات ریمپ به عنوان یک امر ضروری مد نظر قرار خواهد گرفت. از جمله مهمترین مزیت به کارگیری آموزش ریمپ ایسیو می توان موارد زیر را نام برد:

·        رفع ایرادات

·        تولید توان بیشتر

·        سازگاری بهتر خودرو

·        هماهنگ شدن قطعات الکترونیکی و مکانیکی

·        بهره‌گیری از پتانسیل کامل موتور

·        بهبود گشتاور

·        کاهش مصرف سوخت

·        بهبود فرآیند جرقه‌زنی

 

محتوای پکیج آموزش ریمپ ایسیو

 

 

  • آموزش ایسیو های فوق

Ecu sagem.valeo.lznf.maw.bosch me744.m744.me745.me749.me17971.bosch mp7.3.mp5.2.sl96

 

 

  • آموزش تخصصی بی کد کردن ایسیوهای

Ecu delphi mt 86.mt38

Continental SIM2K

Ecu kefico

Ecu bosch me17.9.11.me17.9.12

  • آموزش تخصصی ایسیو های

Ecu Magneti Marelli

206 RC , Peugeot 407 , Citroen C5

  • آموزش ایسیو های خودرو های چینی

Ecu bosch me7.me7.8.me7.8.8.me797.me17.8.8

Ecu delphi mt22.mt22.1

Ecu Magneti Marelli Mv Mx22

  • ریمپ خودروهای چینی با ایسیو Delphi (تمام مدل‌ها)

winols.010editor.matlab.ECM Titanium

اموزش غیرحضوری ریمپ

Figure 7خدمات آموزش ریمپ ایسی,

اموزش غیرحضوری ریمپ

اولین وتخصصی ترین پکیج آموزشی‌ریمپ خودروهای ایرانی و چینی

کارپلاس به عنوان اولین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه ی آموزش ریمپ ایسیو خودرو های ایرانی و چینی اینک با ارائه ی فرصت های ویژه برای آموزش تخصصی ریمپ به صورت غیر حضوری  و آنلاین در خدمت شما عزیزان است. هزینه ی مناسبی را برای دوره های آموزش ریمپ ایسیو در نظر گرفته ایم. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش آن هستیم که بهترین خدمات در اختیار شما قرار گیرد. کافی است یک مهارت و یک تخصص ویژه را یاد بگیرید و بتوانید با به کارگیری آن، کسب درآمد مطلوبی داشته باشید. نرم افزارهای مختلفی برای ریمپ خودرو مد نظر است که شامل:

·        WIDE BAND

·        ECM TITANIUM

·        KESS

·        K-TAG

·        TUNER STUDIO

می باشد. هر چه تسلط بیشتری به دست آورد به مراتب میتوانید دستورالعمل مطمئن را هدف قرار دهید. در نظر داشته باشید با استفاده از ریمپ هدف آن است که برنامه نویسی خودرو متناسب با شرایط موجود تغییر کند به همین دلیل اگر نتوانیم توانایی لازم را به دست آوریم به جز آسیب به کارکرد خودرو، سود بیشتری نخواهیم داشت. با تلاش کافی و گذراندن دوره های آموزش ریمپ ایسیو می توانید در یک بازه ی زمانی کوتاه تسلط کافی برای بخش های مختلف ریمپ به دست آورید، بعد از تنها نیازمند  تمرین هستید تا بتوانید مهارت کافی به دست آورید.

 

آموزشی ریمپ ایسیو کارپلاس

علاقه مندان به آموزش ریمپ ایسیو می توانند با اطمینان خاطر از آموزش های شرکت کارپلاس بهره مند شوند. کارپلاس با داشتن 5 شعبه در تهران و 98 نمایندگی در سایر شهر ها و به کارگیری افراد و کارشناسان کاملا کاردان توانسته است در همه ی این سال ها در اولویت انتخاب شما قرار گیرد. این بار نیز با استفاده از دوره های آموزش ریمپ ایسیو در صدد است برای علاقه مندان به تعمیرات خودرو فرصت بی نظیری را ارائه دهد. می توانید با ما با شماره های موجود در اولین صفحه ی وب سایتمان در تماس باشید و در دوره های آموزش ریمپ ایسیو ثبت نام کنید. راهنمایی کامل توسط همکاران بخش پذیرش ارائه می شود. رضایت شما، هدف اصلی ما است.

به همین دلیل آشنایی با آموزش ریمپ ایسیو می تواند یک فرصت بی نظیر برای شروع کسب و کار مطلوب در نظر گرفته شود. به منظور اینکه بتوانید در  دوره های آموزشی پیشرفته خوبی داشته باشید باید از افراد و مربیان با تجربه و کاردان در این زمینه بهره مند شوید. آموزش ریمپ ایسیو با توجه به نوع خودرو نیازمند دانستن برخی از نکات ویژه می باشد.

 

www.carplusco.ir

 

 

 

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo