smd

folder_opennews, افتر مارکت
commentبدون دیدگاه

شرکت فنی مهندسی کارپلاس

MSD Ignition System

این سیستم از کوئل، آمپلی‌فایر و واير شمع تشکیل شده است. آمپلی‌فایر برق را بعد از

تقويت به کوئل می‌رساند و کوئل برق قویی‌تری را به بقيه سيستم می‌رساند.

فرق اين سيستم با سيستم استاندار در اين است كه برق به وجود آمده در کوئل بعد

از نصب آمپلی‌فایر يا همان Ignition Control، قوی‌تر و منظم‌تر از سيستم استاندارد می‌شود.

به اين صورت كه در سيستم استاندار در دور موتورهای پايين برق به‌صورت منظم وارد کوئل می‌شود و

کوئل استاندارد تا رنج‌های پایین‌تر از 3000 خوب عمل می‌کند اما وقتي دور موتور بالا می‌رود حالت خازني کوئل از

بين رفته و نمی‌تواند برق را به‌خوبی در خود ذخيره كند و كاركرد آن نامنظم می‌شود و قدرت اصلي خود را از دست می‌دهد.

مسئله دوم قدرت جريان خروجي از کوئل است كه با نصب MSD قدرت جريان خروجي بسته به كلاس بيشتر می‌شود.

MSD کلاس‌های مختلفي دارد ازجمله كلاس 5 (سطح شهري)، كلاس 6 (درون ‌شهری تقویت‌شده) و كلاس 7 (درگ).

به‌عنوان‌مثال کوئل ماشين هشت سیلندری در حالت استاندارد 90 ميلي ژول نيروي الكتريكي توليد می‌کند و

اين 90 ميلي ژول تقسيم بر 8 می‌شود و در 30000 هزار ولت برق روي هر شمعي 11.25 ميلي ژول نيرو توزیع می‌شود؛

اما پس از نصب اين سيستم (سري 6) قدرت توليدي توسط کوئل به 840 تا 920 ميلي ژول می‌رسد

يعني در 45000 ولت برق روي هر شمع بين 105 تا 115 ميلي ژول نيرو قرار می‌گیرد.

پس نتیجه اینکه مقدار بيشتري از سوخت سوخته می‌شود و قدرت بيشتري توليد می‌گردد

smd.smd.smd.smd.smd

.

Tags: , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo