آموزش ریمپ ایسیو خودروهای کره، ژاپنی توسط مدرسین شرکت کارپلاس

folder_openآموزش ریمپ ایسیو
comment1 دیدگاه

آموزش ریمپ ایسیو خودروهای کره، ژاپنی توسط مدرسین شرکت شرکت کارپلاس

آموزش ریمپ ایسیو با جایگزین شدن خودرو های انژکتوری به جای خودرو های کاربراتوری و افزایش روز افزون تعداد خودرو های انژکتور در میام مردم، رونق چشمگیری گرفته است. آموزش ریمپ ایسیو به دو دلیل عمده این روزها مرکز توجه مردم قرار گرفته است یک؛ ریمپ ایسیو در بازار کار شرایط خوبی دارد. و هر روز بر متقاضیان آموزش ریمپ ایسیو افزوده می شود. دو؛ خودرو سواران به فواید علم ریمپ پی برده و خواهان ریمپ ایسیو خودروهای خود نزد افراد متخصص و با مهارت هستند. پکیج آموزش ریمپ ایسیو برای ریمپ ایسیو خودروهای کره، ژاپنی ضروری است و باید آموزش ریمپ ایسیو و دوره های مربوط به آن را نزد افراد متخصص و با تجربه بگذارنید.

تا در این زمینه مهارت کافی را بدست آورده و از مهارت خود بهره ببرید. آموزش ریمپ ایسیو خودروهای کره، ژاپنی تکمیلی و تخصصی توسط مدرسین شرکت کارپلاس این امکان را برای شما فراهم می کند، تا فقط در مدت چهار روز این مهارت سود آور را نزد افراد کارآزموده یاد گرفته و از آن بهره مند شوید. همچنین علاوه بر اعطای مدرک پایان دوره، پس از گذراندن دوره ی آموزش ریمپ وارد گروه پشتیبانی تلگرام شده و از این کانال و اطلاعات ارائه شده در آن سود خواهید برد.

جالب است بدانید، همزمان با آموزش ریمپ ایسیو خودروهای کره، ژاپنی مجموعه ای از جزوات Pdf رنگی و تخصصی برای ریمپ ایسیو، فایل های راهنمای داموس، جزوه و کتاب ریمپ ایسیو و بیش از 50 ویدیو آموزشی با کیفیت در پکیجی به عنوان: پکیج آموزش ریمپ ایسیو به هنرجویان اهدا می شود. همچنین جهت رفاه حال هنرجویان این مجموعه تا پایان اتمام دوره ارائه دهنده ی خوابگاه و پذیرایی به این عزیزان می باشد.

آموزش نرم افزار winols

آموزش ریمپ ایسیو توسط مدرسین با تجربه و ماهر

آموزش ریمپ ایسیو و کار با نرم افزارهای WINOLS و ECM TITANIUM

اولین جلسه آموزش ریمپ ایسیو خودروهای کره، ژاپنی در این مجموعه با معرفی و کار با انواع پروگرمر های سون پروگ، تی ان ام و KESS.KTAG شروع می شود. و به هنرجو به طور کامل روش برنامه ریزی و کار با این پروگرمر ها آموزش داده می شود. پس از آموزش ریمپ با پروگرمر و یادگیری توسط هنرجو و اتمام این مرحله در ادامه آموزش کار با نرم افزارهای WINOLS و ECM TITANIUM انجام می گیرد. به عبارتی به صورت جداگانه و کاملا تخصصی آموزش ریمپ با نرم افزار WINOLS و آموزش ریمپ با نرم افزار ECM TITANIUM توسط مدرسین مجرب انجام خواهد شد.

آموزش ریمپ ایسیو در خودرو های ایرانی

در روز دوم آموزش ریمپ ایسیو به سراغ ریمپ انواع ایسیوهای ایرانی رفته و با کمک مدرس های با تجربه و ماهر به هنرجو آموزش های لازم داده خواهد شد. و همچنین مدرسین با معرفی ایسیو های تحت آموزش که شامل: SAGEM ، VALEO ، SIEMENS ، BOSCH ، MAW ، LZNF و ME 17 می شود. کار آموزش ریمپ ایسیو های ایرانی را شروع می کنند. در این مرحله از آموزش ریمپ ایسیو های ایرانی مهارت هایی همچون:

  • آموزش تغییرات به صورت دقیق و افست فکتور
  • آموزش شناخت جداول سوخت، جرقه، گشتاور و…
  • آموزش افزایش کات اف، اصلاح دمای فن
  • حذف محدودیت ایسیوهای تحت آموزش
  • آموزش حذف کد خطا
  • و…

به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد.

آموزش نرم افزارهای ریمپ ایسیو

آموزش ریمپ ایسیو در مدت چهار روز

آموزش ریمپ ایسیو در خودرو های چینی

در این دوره از آموزش ریمپ ایسیو که توسط مدرسین شرکت کارپلاس و سام تیونینگ انجام می گیرد. نحوه ی ریمپ ایسیو های چینی نیز تدریس خواهد شد. عناوین ایسیو های تحت دوره دو نوع: ECU BOSCH و ECU DELPHI می باشند. در طی دوران آموزش ریمپ خودروهای چینی هنرجو به طور کامل با نحوه ی ریمپ ایسیو های چینی آشنا شده و مهارت های کاربردی متفاوتی را یاد می گیرد. مهارت هایی همچون:

  • آموزش حذف محدودیت سرعت
  • آموزش افزایش کات آف
  • آموزش کاهش دمای فن
  • آموزش تغییرات جداول با افست فکتور
  • آموزش حذف کد خطاهای ایسیوهای تحت آموزش
  • آموزش شناخت جداول ایسیو ها و…

آموزش تخصصی و گام به گام ریمپ ایسیو ماشین های داخلی و خارجی

آموزش ریمپ ایسیو به صورت تخصصی

آموزش ریمپ ایسیو خودرو های کره ای

آموزش ریمپ ایسیو در خودرو های کره ای به صورت ماهرانه انجام می گیرد. همچنین ایسیو های تحت آموزش این دوره شامل: ECU DELPHI MT86، ECU DELPHI MT38 و CONTINENTAL SIM2Kمی باشد. و تمام موارد مربوط به آموزش ریمپ خودروهای کره ای در این دوره ی تدریس خواهد شد. به عنوان نمونه:

  • آموزش حذف کد خطا ایسیو های تحت آموزش
  • آموزش شناخت جداول
  • آموزش تغییرات جداول به همراه افست فکتور
  • و…

آموزش ریمپ ایسیو در خودرو های ژاپنی

آموزش ریمپ ایسیو در خودروهای ژاپنی به طور کامل و با در نظر گرفتن جزییات صورت خواهد گرفت. همچنین ایسیو های خودرو ژاپنی موجود در ایران بیشتر از انواع: ECU MITSUBISHI و DENSO می باشند، در این دوره از آموزش ریمپ خودروهای ژاپنی ریمپ کردن انواع ایسیوهای ژاپنی و مجموعه ای از مهارتهای کاربردی دیگر مثل: حذف محدودیت سرعت، آموزش حذف کد خطا، آموزش شناخت جداول و… انجام می گیرد.

آموزش افزایش میزان شتاب و حذف محدودیات ها با ریمپ ایسیو

آموزش ریمپ ایسیو به کمک نرم افزارهای ریمپ

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo