ریمپ خودرو 206

folder_openریمپ ایسیو خودرو های ایرانی
commentبدون دیدگاه
ریمپ 206 - کارپلاس

ماشین های هاچ بک در گروه و دسته بندی ماشین های متوسط شهری قرار گرفته است از پرطرفدارترین خودروها در دنیا به شمار می روند. این مدل خودرو ها به خاطر ظاهر زیبا و جذابیتی که دارد توانسته است که به عنوان یکی از خودروهای زیبا برای جوانان باشد و همه این خودروها را دوست داشته باشند. در این مقاله در تلاشیم که شما را با ریمپ خودرو 206 آشنا کنیم که در این زمینه بهترین اطلاعات ممکن را کسب کنید.

 تاریخچه ریمپ خودرو 206:

این ماشین از سال 1998 جایگزین خودروی 205 شد و توانست که تا سال 2008 چیزی حدود 8 میلیون دستگاه خودرو را بفروشد. وارد شدن این خودرو در بازار ایران به سال 1380 بر می گردد. وزن کم و انتخاب گیربکس با ضریب مناسب از ان خودرویی را ساخت که گرچه قدرت آن مانند مدل 1600 نبود اما حالت واماندگی در چنین خودرویی دیده نمی شد.

همین طور چهره جذاب و جذابیتی که این خودرو داشت سبب بر این شد که استقبال زیادی افراد نسبت به این خودرو داشته باشند و همین طور دارای تنوع فوق العاده ای وبد که سبب شد تاثیر فوق العاده ای در بازار ایران بگذارد.

از اخرای سال 1381 بود که 206 تیپ 2 وارد بازار شد. تفاوت تیپ 1 و 2 بیشتر از نظر فنی است و این دو خودرو بیشتر از لحاظ فنی با یکدیگر تفاوت دارند، بر فرض نمونه این دو تیپ در سیم کلاج، تسمه تایم و پمپ بنزین بایکدیگر کاملا فرق دارند و زمان تهیه کردن لوازم آن باید خیلی دقت کنید و توجه لازم را داشته باشید.

تفاوت آپشن های تیپهای فرانسوی پژو 206:

  • سیستم تهویه مطبوع اتومات
  • شیشه بالابر عقب برقی، آیینه بغل برقی
  • پشت سری صندلی عقب
  • باند در درب های عقب
  • ترمز ABS یا نونیت الکترونیکی و همین طور سیستم ایربگ راننده و سرنشین در آن

از سال 86 به بعد که با کامپیوتر J34 تولید شد به خاطر وجود دریچه گاز برقی، می توانید ویژگی کروز کنترل را هم روی آن فعال کرد که با نصب کردن دسته هم کار شما انجام می گردد.

البته باید بگوییم که از سال 88 ایران خودرو  به شکل استاندارد اقدام به نصب کردن ترمز ABS کرد و از سال 90 ایربگها به شکل استاندارد نصب می شد.

مدل و برند تیپ 2 با کد V20  از سال 87 بود که وارد بازار شد و پس از ان بود که مدل صندوقدارد تیپ 3 از سال 89 به تعداد محدودی وارد بازار شد که آنها هم دارای یک سری آپشن و ویژگی به خصوص بود.

پس از تحریم پژو در سال 91 که باعث شد تولید خودروهای 206 متوقف شود، با دو سال تاخیر و عقب انداختن مجددا به تولید خودرو ادامه داد و همین طور تغییر اساسی در سیستم برق و انژکتور آن ایجاد شد.

206 تیپ 2 ایرانیزه از سال 93 تا به حال

قصد داریم در زمینه ریمپ 206 بررسی کنیم که در مدل 93 به بعد که به شرکت لندکروز واگذار شد چه اتفاقاتی افتاد و سبب شد که چه نتایجی به دست آید؟ در این مدل خودروها مانند نسل گذشته این خودرو همین طور ایراداتی داشته باشد مانند خراب شدن سنسور اکسیژن و کویل، به دلیل کیفیت نازلتر در کیلومترهای پایین تر اتفاق رخ می دهد.

ریمپ 206 شهری:

در این مرحله بر روی جدول های سوخت،جرقه و دریچه گاز گونه ای اعمال میکند که بدون افزایش زیادی سوخت این تغییرات اعمال گردد.نکته مهم که باید به ان توجه کنید این است که  همه تغییرات با توجه به شرایط آب و هوایی و کیفیت سوخت انجام می پذیرد تا اینکه بدون به وجود آمدن مشکلی در عملکرد موتور و کم کردن عمر موتور ارائه شود. در این مقاله تلاش کردیم بهترین اطلاعات را در مورد ریمپ 206 در اختیار شما قرار بدهیم

ریمپ 206 با واید بند

ریمپ واید بند مخصوص خودروهایی است که از تجهیزات تقویتی تکمیلی و کامل استفاده می کنند. در این روش به کمک سنسور واید بند نسبت سوخت به هوا را خیلی دقیق تر می توانید تنظیم نمایید.

امکان دارد که نرخ انتقال حرارت چیزی حدود 7/1 برابر شود . سبب ذوب شدن پیستون ها می شود که سبب افزایش دما را به دنبال دارد. همین عامل سبب می شود که شتابگیری خیلی چشمگیر بهبود یابد و انجام گردد.

افزایش کاتاف هم تا محدوده 7000 دور هم می تواند انجام شود. به درخواست مشتری کاتاف تا دور بالاتر می تواند برود و امکان پذیر است بنابراین از موتورهای کم حجم باید که توقعات معقولی داشته باشیم.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo