نرم افزار Bitedit چیست؟

folder_openریمپ
commentبدون دیدگاه
نرم افزار Bitedit چیست؟

نرم افزار Bitedit یک برنامه مدرن برای ویرایش کالیبراسیون های ECU خودرو است. این برنامه اجازه می دهد تا پویاترین گزینه های موتور را تغییر دهید. همچنین نرم افزار به روش یک فایل فلش ECU کار می کند. به گونه ای که فلش را باز می کنید و پس از شناسایی، لیستی از کالیبراسیون ها نشان داده می شود و لیست قابل ویرایش است. در ادامه این مقاله قصد داریم در خصوص ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار بیت ادیت صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی مشخصات نرم افزار Bitedit

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که بر روی انواع ماشین ها قابل اجرا است. برندهای معتبر خودرو در دنیا به نام های تویوتا، مزدا، هیوندا، میتسوبیشی، رنو، فورد و بی ان وی از این نرم افزار استفاده می کنند. جالب است بدانید که ماژول نرم افزار برای ویرایش کالیبراسیون بر اساس موتور و لیتر بنزین تعیین شده و به این شکل کارایی دارند.

همچنین این را لازم است اضافه کنیم که در این نرم افزار با مپ های چند بعدی رو به رو می شوید که کار را برای شما راحت تر کرده و به آسانی می توانید مپ مورد نظر را تنظیم و تغییر دهید. نکته مهم در خصوص نرم افزار بیت ادیت این است که در کارکرد آن در هر خودرو متفاوت بوده و به هیچ عنوان شبیه به یکدیگر نیستند. پس برای آموزش آن باید به انواع خودروها توجه داشته باشید.

نرم افزار Bitedit چیست؟

نتیجه گیری

در این مقاله در خصوص نرم افزار Bitedit صحبت کردیم و مشخصات مهم آن را بیان کردیم. این نرم افزار نسبت به برنامه های قبلی آسان تر بوده و وقت زیادی نمی گیرد. به یاد داشته باشید این برنامه برای انجام برنامه نویسی ریمپ ایسیو بوده و اگر می خواهید آموزش آن را ببینید با شماره زیر تماس حاصل نماید.

۰۹۲۲۱۲۷۷۴۲۳

Tags: , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo