نرم افزار ECM Titanium چیست؟

folder_openریمپ
commentبدون دیدگاه

نرم افزار ECM Titanium چیست؟

این روزها نرم افزارهای متعددی برای هر نوع فعالیتی ساخته شده است. حتی برای طراحی لوازم فنی و مهندسی یا حتی ماشین آلات از برخی نرم افزارها استفاده می شود. به لطف این برنامه ها، ساخت و طراحی آسان تر شده و هدفمند می توان برای آینده برنامه ریزی کرد. نرم افزار ECM Titanium برای نقشه برداری است که به شما امکان می دهد فایل های واحد کنترل را به راحتی و با دقت تفسیر و اصلاح کنید. در اصل این نرم افزار برای انجام برنامه نویسی ریمپ ایسیو است. اما در ادامه مقاله شما را با این برنامه بیشتر آشنا می کنیم.

نرم افزار ECM Titanium

 

کارایی نرم افزار ECM Titanium

نرم افزار ECM Titanium، به گونه ای طراحی شده که می تواند نقشه های مختلف (تزریق، جرقه، فشار، توربو و غیره) را شناسایی کند. همچنین این برنامه در مورد پروژه های ذخیره شده که محدودیت دارند به خوبی ایفای نقش می کند. نرم افزار ای سی ام تیتانیوم بازسازی ECU را به نحو احسن انجام می دهد. ناگفته نماند که این نرم افزار را می توان در ویندوز 7 و ویندوز XP نصب کرد و از آن بهره برد.

مشخصات اصلی نرم افزار ECM

نحوه آموزش نرم افزار ECM Titanium از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مشخصات بسیار زیادی در این برنامه نهفته که با آموزش مکرر و پیوسته آنها را راحتی می توانید با آن کار کنید. این مشخصات به مرور زمان به برنامه اضافه شده و از آن یک نرم افزار کامل برای نقشه کشی ساخته است. در ادامه مشخصات اصلی نرم افزار ECM Titanium را ارائه می دهیم.

1.جستجوی درایور

جستجوی درایور ویژگی منحصر به فرد برنامه است. این ویژگی به شما امکان می دهد به طور خودکار تمام اطلاعات لازم را برای برداشت مجدد پرونده اصلی که در ECM Titanium بارگذاری شده، پیدا کنید.

2.لیست نقشه

در بخش لیست نقشه، تمام اطلاعات لازم برای مدیریت هر دو نوع ECU و TCU پیدا خواهید کرد. نقشه ها به دسته هایی مانند کنترل ورودی، پیشبرد، توربو، گشتاور موتور، محدود کننده و غیرفعال کردن تقسیم می شوند. علاوه بر دسته های نقشه، شما می توانید واحدهای اندازه گیری موجود برای هر عملکرد را نیز بیابید.

3.نمای جداول

به لطف ویژگی نمای جداول، شما شاهد جلوه دقیقی از مقادیر واقعی برای مدیریت موتور خواهید بود. بعد از مشاهده جدول، می توانید استراتژی خود را برای ویرایش نقشه ها در درایوها ایجاد کنید. برای نمونه، می توانید از ویژگی درونیابی استفاده کنید؛ که اجازه می دهد پارامترها را به روشی متناسب با منطقه منتخب نقشه تغییر دهید.

4.چند بعدی بودن برنامه

نمای سه بعدی یا دو بعدی نرم افزار ECM Titanium موجب توسعه نقشه شده است. به وسیله چند بعدی بودن برنامه، به آسانی می توانید نقشه یا تصویر را به صورت خطی تغییر دهید. همچنین با این روش مقادیر را به نقطه تغییر دهید تا پاسخ موتور یکنواخت و یکدست شود. لازم به تذکر است که برای بهبود عملکرد وسیله نقلیه می توانید مناطق خاص را افزایش یا کاهش دهید.

برنامه ECM Titanium

 

کلام آخر

در این مطلب در خصوص نرم افزار ECM Titanium اطلاعات زیادی را ارائه کردیم. مشخصات آن را با دقت مطالعه کنید و از آنها در نقشه کشی اتومبیل یا وسیله فنی بهره ببرید. برای آموزش کار با این نرم افزار با شماره زیر تماس حاصل نماید.

۰۹۲۲۱۲۷۷۴۲۳

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo