آموزش ریمپ با دیاگ

folder_openآموزش ریمپ ایسیو
comment1 دیدگاه
آموزش ریمپ با دیاگ

همانطور که می دانید برای ریمپ خودرو نیاز به نرم افزارها و پروگرامرهای مدرن و پیشرفته داریم. اما از طریق دستگاه های دیاگ جدید می توان عملیات ریمپ ایسیو را انجام داد و تنظیمات برخی از آیتم های آن را عوض کرد. آموزش ریمپ با دیاگ بسیار ساده است. فقط باید یکی از دستگاه های دیاگ جدید را خریداری نمایید و از آن طریق اقدام به ریمپ ایسیو کنید. در ادامه قصد داریم نحوه ریمپ ایسیو با دیاگ را به شما آموزش دهیم.

آموزش ریمپ با دیاگ چگونه است؟

برای این کار دستگاه دیاگ خودرو را روشن کنید و از بخش منو وارد قسمت ریمپ و تیونینگ شوید. در این قسمت باید نوع ایسیو خودرو را انتخاب نمایید و پس از انتخاب ایسیو وارد بخش ریمپ شوید. چند لحظه صبر کنید تا دستگاه به ایسیو متصل گردد. وقتی عملیات اتصال کامل شد، مشخصات ایسیو روی صفحه نمایش دیاگ ظاهر می شود و گزینه های خواندن از ایسیو و تاریخچه در اختیار شما قرار می گیرد. اگر در گذشته ایسیو خودرو را ریمپ کرده باشید، از طریق تاریخچه می توانید تاریخ این فرایندها را مشاهده نمایید. اما از قسمت خواندن ایسیو، این امکان فراهم است که برخی از بخش های ایسیو را ریمپ نمود.

آموزش ریمپ با دیاگ

بخش های مختلف ریمپ ایسیو در دستگاه دیاگ

در این قسمت از آموزش ریمپ با دیاگ با وارد شدن به بخش خواندن از ایسیو، فهرستی از آیتم های مختلف که قابلیت تنظیم دوباره دارند، روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. این قابلیت ها می تواند شامل موارد زیر باشد.

روشن شدن فن در دور کند

از این قسمت می توانید درجه حرارتی که دور کند فن رادیاتور روشن می شود را تنظیم نمایید.

روشن شدن فن در دور تند

در این قسمت تنظیمات مربوط به دور تند فن رادیاتور در دسترس می باشد.

تنظیم دور آرام موتور

این بخش مربوط به زمانی است که موتور خودرو درجا در حال کار کردن است. معمولا موتور پس از چند سال کار کردن دچار استهلاک می شود و ممکن است در حالت سکون، لرزش داشته باشد. برای رفع این لرزش می توانید از این قسمت دور موتور در حالت سکون را افزایش دهید.

حذف خطای میل بادامک

در این بخش امکان غیرفعال کردن سنسور میل بادامک وجود دارد.

اصلاح دور کاتاف پایین

با تغییر دادن تنظیمات این قسمت می توان حد کاتاف پایین را کم یا زیاد کرد.

اصلاح دور کاتاف بالا

مشابه بخش قبلی از طریق این بخش امکان کاهش یا افزایش دور کاتاف بالا وجود دارد.

همچنین بخش های دیگری مانند کاتاف رگباری، اصلاح محدودیت سرعت و حذف سنسور اکسیژن نیز جهت ریمپ ایسیو در دسترس می باشد.

Tags: , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo