ریمپ ساندرو اتومات

folder_openریمپ ایسیو
commentبدون دیدگاه

نگاهی بر مزایای ریمپ ساندرو اتومات

ریمپ ساندرو اتومات به دلیل معایب موجود در این خودرو بسیار مفید و کارآمد عمل کرده است.

ساندور در سال 90  توسط شرکت پارس خودرو که یکی از زیر مجموعه های سایپا است، از

شرکت فرانسوی رنو در دو مدل معمولی و استپ وی وارد بازار ایران شد. البته در هر دو مدل به

صورت دنده ای و اتوماتیک عرضه شده است و هر دو مدل آن قابل خرید در بازار ایران است.

ساندرو در واقع محصول عرضه شده توسط یکی از زیر مجموعه های رنو به نام “داچیای رومانی”

است که با دلیل شناخته تر بودن نام رنو در ایران به این نام در کشورمان عرضه می شود. استقبال

از ساندرو اتومات در بازار ایران بسیار خوب ارزیابی شد اما این خودرو آنچنان که از آن تبلیغ می شود

عالی عمل نمی کند. معایب فنی ساندرو اتومات باعث شد که بسیاری از کاربران آن برای خرید آن دچار

شک و تردید شوند. شتاب کم، توان پایین موتور، شعف گیربکس همه و همه از ایرادات این خودرو بود.

اما ما می توانیم این مژده را به شما بدهیم که با ریمپ ساندرو اتومات بسیار از این معایب با هزینه ای

ناچیز رفع می شود. این  ریمپ  به خودروی شما توانی دوباره خواهد بخشید. در فرایند ریمپ ایسیو

ساندرو، ECU یا همان کامپیوتر خودرو مجددا برنامه ریزی می شود و محدودیت های موتور رفع

می شود. در شرکت های خودروسازی طبق استانداردهای آلایندگی و بدون در نظر گرفتن شرایط آب و

هوایی و محیطی کاربر کامپیوتر خودرو را برنامه ریزی می کنند. اما با ریمپ ساندرو اتومات می توان

خودرو را به آنچه که می خواهید تبدیل کنید.

ریمپ ساندرو اتومات

معایب ساندرو

به طور قطع هر خودرویی که در بازارها عرضه می شود دارای معایب و مزایای خاص خود است.

ما در اینجا تعدادی از معایب خودروی ساندرو را آورده ایم:

  • مصرف بالای سوخت: ساندرو خودرویی با مصرف سوخت 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر در

  • مسیر های جاده ای و 11  لیتر در هر 100 کیلومتر در مسیر های شهری که از نظر استاندارد

  • یک خودروی کم مصرف محسوب نمی شود. با توجه به اینکه حجم موتور ساندرو 1.6 لیتر است

  • این مقدار سوخت مقرون به صرفه نیست. این مشکل در مدل های دنده دستی بیشتر خود را نشان می دهد

  • شتاب ضعیف: شتاب ضعیف در ساندرو یکی دیگر از مشکلات این خودرو می باشد. شتاب صفر تا 100 آن در شهر تهران برابر با 15 ثانیه است و عدد بالایی محسوب می شود و مشکلاتی را بخصوص در هنگام سبقت برای راننده ایجاد می کند.

  • هندلینگ ضعیف: پیچش در پیچ ها در ساندرو با سرعت بسیار پایینی صورت می گیرد که باعث شده است از هندلینگ ضعیفی برخوردار باشد.

  • کیفیت پایین کابین در ساندر: ساندرو کیفیت کابین پایینی دارد. فضای داخلی آن بدون هیج جذابیت و خلاقیتی و تنها از پلاستیک خشک و کم کیفیت ساخته شده است که فضای داخلی آن را بسیار بی روح کرده است.

  • ·

  • گیربکس ضعیف: این مشکل به دلیل برقی بودن دریچه در آن است.

  • افت شتاب بخصوص در تابستان و در زمان استفاده از کولر

  • روشن بودن چراغ چک به طور دائم آن هم به دلیل خطای فرسودگی کاتالیست و تعویض غیر ضروری سنسور اکسیژن

ریمپ ساندرو اتومات

معایبی که با ریمپ ساندرو اتومات قابل حل است:

ریمپ ساندرو اتومات بسیاری از معایب گفته شده در بالا را حل خواهد کرد. مجموعه کارپلاس از نرم افزارهای اورجینال و متخصصین حاذق برای بروز کمترین میزان خطا در فرایند ریمپ خودرو بهره می برد. در زیر تعدادی از مزایای ریمپ و مشکلات خودروی ساندرو که با ریمپ ECU قابل حل است را آورده ایم:

    • کاهش مصرف سوخت تا حداقل یک لیتر در هر 100 کیلومتر به صورت تضمینی با ریمپ ساندرو اتومات

    • افزایش توان موتور تا 5 اسب بخار و همچنین افزایش گشتاور در خودرو تا 10 نیوتن با ریمپ ساندرو اتومات حاصل می شود. این خود تا حد زیادی باعث افزایش شتاب در خودرو شده و مشکل شتاب در زمان سبقت را در این خودرو حل خواهد کرد.

    • رفع کامل تاخیر در دریچه گاز با ریمپ ساندرو اتومات

    • افزایش کشش و قدرت خودرو در مسیرهای سربالایی ها و سنگین بودن خودرو با ریمپ ساندرو اتومات

    • رفع مشکل ضعف و کندی گیربکس با توجه به نیاز راننده از طریق ریمپ ساندرو اتومات

    • با ریمپ ساندرو اتومات مشکل روشن بودن چراغ چک به دلیل خطای کاتالیست و سنسور اکسیژن رفع می شود.

    • دراخر
      چرا برای ریمپ ایسیو شرکت کارپلاس را انتخاب کنیم

    • شرکت فنی مهندسی کارپلاس با۲۵سابقه در زمینه خدمات خودروی
      که ازاین ۲۵سال۶سال خدمات تعمیرات ایسیو
      ۶سال برنامه نویسی ریمپ ایسیو بصورت تخصصی وآموزش تخصصی ریمپ ایسیو را انجام میدهد
      این تیم متشکل از 5شعبه رسمی در تهران
      و۹۸نمایندگی رسمی سرایر کشور بصورت تخصصی اماده خدمات رسانی میباشد
      لازم به ذکرم یباشد تنها شرکتی که از بخش‌ دوره های که سپری نموده و مهمتر از همه دارای تنهای شرکتی میباشد که مدرک رسمی تدریس اموزش ریمپ ایسیو را از دو دانشگاه و دوشرکت معتبر تیونینگ اورپایی دارا میباشد
      کلیه خدمات این شرکت بصورت نرم افزاری وباگارانتی میباشد
      بخشی‌از‌خدمات شرکت کارپلاس
      خدمات وبرنامه نویسی‌ ریمپ خودروهای ایرانی چینی کره ای وژاپنی با پیشرفته ترین تجهیزات وعلم روز‌دنیا
      خدمات عیبابی خودروهای‌داخلی ووارداتی
      خدمات تیونینگ موتوری خودروهای شهری وریس
      خدمات تیونینگ بدنه سرامیک وکاور بدنه
      خدمات تعمیرات ایسیو
      آموزش تخصصی ریمپ خودروهای ایرانی وچینی استیج دو
      اموزش تخصصی ریمپ خودرو ژاپنی وکره ای والمانی استیج یک
      آموزش ریمپ با اپشن تیونینگ پروگرامر های tnm/سون پروگ استیج سه
      آموزش برق‌خودرو وانژکتور
      اموزش سیستم مولتی پلکس
      آموزش تعمیرات ایسیو میباشد
      حال انتخاب با شما عزیزان میباشد
      این سوال را‌ازخود بپرسید
      شرکتی که در زمینه علم پیچیده ریمپ ایسیو
      هم در بخش پژوهش تحقیقات شبانه روزی و همکاری بین تیونر های داخل وخارج از کشور تبادل اطلاعات تنگاتنگی را دارد
      ومیتواند برای چندین شرکت بزرگ پروگرامر ساز و چندین اموزشگاه فنی حرفه ای وچندین دوره تخصصی را به صورت حرفه ای برگزار میکند‌
      ودر طی سال‌ حداقل 250هنرجو را پزیرش میکند ودر زمینه ریمپ به صورت عملی با تجهیزات کامل و رو داینو خدمات را انجام میدهد ایا این توان را دارد که یک ریمپ تخصصی را برای خودرو های مورد نظرتان برنامه ریزی کند؟

      انتخاب باشما عزیزان

      شماره مستقیم مدیرعامل شرکت کارپلاس
      09129239483
      رضایت از خدمات حق شماست
      مشتری مداری سرلوحه کارماست

caransanat.com

Tags: , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo