آموزش ریمپ با نرم افزار winols

folder_openآموزش ریمپ ایسیو
commentبدون دیدگاه
آموزش ریمپ با نرم افزار winols

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد و محبوب که برای ریمپ ایسیو استفاده می شود، نرم افزار winols است. این نرم افزار که به وسیله شرکت EVC طراحی شده، برای افرادی که در زمینه تیونینگ خودرو فعالیت دارند، به عنوان یکی از ابزارهای اصلی به حساب می آید و برای فایل های هگز یک ویرایشگر قوی محسوب می شود. به همین دلیل آموزش ریمپ با winols از اهمیت فراوانی برخوردار است. با آشنایی و تسلط بر علم ریمپ ایسیو و با کمک گرفتن از نرم افزار winols، قادر خواهید بود تا نقشه ها و جداول مختلف ایسیو را به راحتی شناسایی و جستجو کنید و با اعمال تغییرات لازم، عملکرد قسمت های مختلف خودرو را ارتقا داده و بهبود بخشید.

در نرم افزار winols امکان تغییر جداولی مانند سوخت رسانی، جرقه زنی، دور کند و تند فن خودرو، دور آرام موتور، سنسور دریچه گاز، سنسور اکسیژن، محدود کننده دور موتور، محدود کننده سرعت و … وجود دارد.

لازم است به این نکته توجه کنید که هر خودرو جداول متفاوتی دارد و تعداد آن ها در خودروهای مختلف فرق می کند. مثلا خودروهای جدید، جداول بیشتری در ایسیوی خود دارند که نشان دهنده این است که امکان تغییرات بیشتر و دقیق تر وجود دارد. یعنی اینکه می توان کنترل بیشتری بر کارکرد قسمت های مختلف خودرو داشت و با توجه به شرایط گوناگون، تنظیمات لازم را اعمال کرد.

آموزش ریمپ با winols و قابلیت های آن

یکی از امکانات قابل توجهی که در نرم افزار winols مشاهده می شود، نمایش دو بعدی و سه بعدی جداول و نمودارها است که از طریق آن ها می توان تشخیص بهتری از عملکرد بخش مربوطه داشت و تغییرات لازم را از طریق نرم افزار اعمال نمود. پس از اینکه تغییرات انجام شد، نوبت به چکسام گیری می رسد، سپس فایل مربوطه به فرمت bin تبدیل می شود و از طریق پروگرامرهای پیشرفته به ایسیو منتقل شده و جایگزین برنامه قبلی می گردد.

آموزش ریمپ با نرم افزار winols

افرادی که در دوره آموزش ریمپ با winols شرکت می کنند، باید با عملکرد موتور آشنایی کامل داشته باشند. در این دوره هنرجویان، موارد زیر را آموزش می بینند:

  • چکسام گیری ایسیوهای مختلف
  • نگهداری و محافظت از فایل ها از طریق قفل کردن آن ها
  • کار با نمودارها و جداول دو بعدی و سه بعدی
  • کار کردن با فایل های A2L/Damos
  • چگونگی خواندن جداول و شناسایی آن ها با استفاده از علم ریمپ
  • و بسیاری موارد دیگر

باید به این نکته توجه کنید که بدست آوردن مهارت کافی در استفاده از نرم افزار winols نیاز به تمرین مداوم و زیاد دارد.

Tags: , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo